Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های استقلال و شهرخودرو در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

تیم شهرخودرو با هدایت داوود سید عباسی نیمه نخست بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی صاحب چند موقعیت‌ روی دروازه استقلال شد اما بازیکنان از فرصت‌ها استفاده نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و بازیکنان شهرخودرو با دوندگی بالا مانع فرصت‌سازی شاگردان مجیدی شدند.

تنها موقعیت خطرناک استقلال و این دیدار تا دقیقه ۳۰، موقعیتی بود که ارسلان مطهری در دقیقه ۱۲ از دست داد. البته این موقعیت روی حرکت بازیکنان استقلال نبود و مطهری روی تعلل دروازه‌بان شهر خودرو در گوشه محوطه جریمه، توپ‌ربایی کرد که ضربه‌اش در میانه راه توسط مدافع شهر خودرو به کرنر رفت. البته شوت مطهری به دروازه خالی شهر خودرو کیفیت لازم را هم نداشت و اگر مدافع نبود، باز هم توپ وارد دروازه نمی‌شد. بازی دراین نیمه با همین نتیجه دنبال شد تا بازیکنان دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم آبی‌ها یکپارچه حمله شدند و از کناره‌ها فرصت‌های بسیاری خلق کردند. یکی از بهترین موقعیت‌های استقلال در دقیقه ۶۴ روی یک ضربه شروع مجدد بدست آمد که ضربه سر محمد دانشگر با واکنش دروازه‌بان شهرخودرو به گل تبدیل نشد.

حملات استقلال ادامه‌ پیدا کرد تا اینکه در نهایت آرمان رمضانی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود در دقیقه ۸۸ روی یک رفت و برگشت در غفلت مدافعان شهرخودرو دروازه این تیم را باز کرد.

تیم پدیده برای جبران گل خورده جلو کشید اما فرصت کافی نداشت تا آبی‌ها در واپسین لحظات این دیدار با تک گل رمضانی به سه امتیاز حساس این بازی خانگی برسند.

استقلال با این پیروزی ۶۰ امتیازی شد و اختلافش با تیم دوم جدول یعنی پرسپولیس را به ۶ امتیاز رساند تا آبی‌ها دیدارهای ۴ هفته پایانی را با فشار کمتری دنبال کنند.     

کد خبر 675324 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه شهر خودرو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه شهر خودرو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال شهر خودرو آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از هفته بیست و پنجم لیگ برتر عصر چهارشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور نزدیک به ۳۰ هزار تماشاگر برگزار شد.

دقیقه ۳۲ بازی موقعیت خطرناک تیم تراکتور از روی نقطه کرنر با خطای بازیکن تراکتور روی دروازه بان استقلال از دست رفت.

نیمه نخست این بازی علی رغم تلاش‌های هر ۲ تیم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم بازیکنان تراکتور چندین موقعیت خلق کردند و دقیقه ۷۸ ضربه مهدی شیری از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل استقلال با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد (سجاد آشوریآشوری) رحمان جعفری (مهدی عبدی) و امیر ارسلان مطهری (امیرحسین حسین زاده) به زمین مسابقه می‌رود.

همچنین تیم استقلال با ترکیب صالح حردانی (جعفر سلمانی) محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی (پیمان بابایی) محمدرضا خالد آبادی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، سید ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشریپوف (میلاد شیخ فخرالدینی) و آرش رضاوند وارد میدان شد.

تیم داوری این بازی را پیام حیدری، فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی، سید علی اصغر مؤمنی و مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی سید مهدی حسینی، عارف آقاسی و مهدی عبدی از تراکتور و مهرداد محمدی و محمد زبیر نیک نفس از استقلال کارت زرد دریافت کردند.

از حواشی بازی تراکتور و استقلال؛

قبل از شروع بازی از کارگران و معلمان نمونه شهر تبریز بمناسبت روز کارگر و روز معلم توسط آلین دینکا مربی دروازه بانان تیم ملی فوتبال، جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان، سردار محمد مسرور فرمانده یگان ویژه استان تجلیل شد.

اولین و دومین کرنر برای تیم تراکتور بدست آمد ولی نتوانستند موقعیتی خلق کنند.

هواداران پرچم عکس سردار ملی ستارخان، شهید باکری و استاد شهریار را در دست داشته و شعار آذربایجان سر می‌دادند.

ساعت ۱۷/۳۰ دقیقه پروژکتورهای هر چهار دکل روشن شد.

نزدیک به سی هزار هوادار بازی را تماشا می‌کنند و نزدیک به پانصد نفر هوادار تیم استقلال در ورزشگاه حضور دارد.

با این نتیجه تراکتور ۴۱ امتیازی شده و استقلال با ۵۴ امتیاز به ترتیب در رده چهارم و اول جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفتند.

کد خبر 6094586

دیگر خبرها

  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم