Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:51:25 GMT

چهار خبرکوتاه از شهرستان های اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۵۵۶۱

چهار خبرکوتاه از شهرستان های اصفهان

به گزارش خبرنگار ایرنا، سخنگوی شورای اسلامی نجف آباد با اشاره به نشست مشترک اعضای پارلمان شهری با فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: تامین امنیت پارک های این شهر در فصل تابستان برای تفریح و آرامش مردم و

رفع مزاحمت برای ساکنین فضای سبز مورد تاکید قرار گرفت.

اسماعیل آخوندی افزود: منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر نسبت به تکدی گران در سطح شهر، بی نظمی اجتماعی با موتور سیکلت، پدیده دود کردن اسفند در چهار راهها ابراز گلایه کردند و خواستار رسیدگی و رفع چنین

آسیب‌هایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه دائمی آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی از اقداماتی است که با همکاری پلیس امسال برای شهروندان ایجاد خواهد شد.

اختتامیه جشنواره آسمانی ها کانون های مساجد تیران

رئیس دادگستری تیران و کرون در آیین اختتامیه جشنواره آسمانی ها کانون های مساجد تیران گفت: تغییر رفتار اجتماعی و تقویت فضائل اخلاقی نیازمند انس با قرآن و اهل البیت(ع) است تا با گسترش فرهنگ ناب اسلامی شاهد

تحول جدی در حوزه اجتماعی و کاهش پرونده های قضایی و ناهنجاری های اجتماعی باشیم.

سجاد پناهی افزود: فعالان فرهنگی و قرآنی باید الگوی رفتاری در جامعه باشند و اختلافات و بد رفتاری ها را کنار گذاشته و جریان خوبی را ایجاد کنند.

وی بر تدبر در قرآن و بهره گیری از دریای عظیم این کتاب آسمانی تاکید کرد و اذعان داشت: پیوند بین مسجد، مدرسه و منزل برای تقویت دینی جامعه و روشنگری و جهاد تبیین لازم است.

کشف لوازم خانگی قاچاق در خمینی شهر

فرمانده انتظامی خمینی شهر گفت: محموله ای لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار کشف و در این باره پرونده ای از متخلفان تشکیل و تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ غلامرضا براتی افزود: محموله قاچاق در انبار یک واحد برای عرضه به بازار نگهداری می شد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به کیفیت و مدارک لازم برای خرید کالا در کاهش عرضه قاچاق موثر بوده و نباید نسبت به مصادیق مجرمانه بی دقت بود.

دستگیری زن و مرد سارق در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شاهین شهرگفت: زن و مرد سارق در این شهرستان دستگیر و تحیول مقامات قضایی شدند.

سرهنگ علی صادقی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان کالاهای خرد به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد تا پس از بررسی نهایی به مال باختگان تحویل شود.

وی اضافه کرد: این دو نفر طی چندین مرحله در شاهین شهر اقدام به سرقت کرده بودند که بررسی آن در دستور کاری پلیس آگاهی و کلانتری قرار گرفته بود.

برچسب‌ها تیران وکرون سرقت نجف آباد اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیران وکرون سرقت نجف آباد تیران وکرون سرقت نجف آباد اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار محمد‌رضا هاشمی‌فر در این خصوص گفت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را مشاهده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و به کشف 10 تن انواع پارچه خارجی قاچاق موفق شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را 200 میلیارد ریال اعلام و گفت: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک