Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی هرمزگان با رد شایعه حمله و آتش زدن پاسگاه میناب گفت: دلیل آتش‌سوزی، آتش گرفتن یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ که حامل مواد مخدر جاسازی شده حین بررسی بود که در باک خودرو قرار داشت.

عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب امشب گفت: ماموران انتظامی پاسگاه ایست بازرسی شهید چغازردی میناب حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و انتقال آن به مقر انتظامی و در بازرسی دقیق از آن متوجه مواد مخدر جاساز در باک آن شدند.

سرهنگ قاسمی بیان کرد: در حین بازرسی و در جهت کشف مواد از داخل باک، ناگهان براثر جرقه ایی که از پمپ بنزین خودرو پژو۴۰۵ ایجاد شد خودرو دچار حریق شده و در این هنگام یک دستگاه خودرو شخصی دیگری که در پارکینگ کنار خودروی حامل مواد مخدر بود دچار حریق شد که با تلاش مأموران آن خودرو سریعا خاموش گردید.

بیشتر بخوانید :

تبدیل رئیسی از «سید محرومان» به آماج انتقادهای حامیان / اصولگرایان با اولین باد ، کلاه خود را سفت چسبیده اند انتقاد تند معاون رئیسی از تلاش ها برای برجسته سازی «اقدامات رضا خان قلدر و بی سواد»

وی اظهار داشت: با توجه به دستکاری سیستم برق خودرو که قاچاقچیان به جهت جاساز مواد در سیستم پمپ بنزین خودرو انجام داده بودند، باعث ایجاد جرقه و نشتی بنزین و در نهایت خودرو دچار حریق شده است که تلاش ماموران جهت خاموش نمودن آن تا زمان حضور عوامل آتش نشانی بی حاصل ماند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به موج سواری برخی شبکه ها و کانال های معاند جهت انتشار خبر کذب و تحت شعاع قرار دادن این خبر با اخبار کذب دیگر، گفت: پلیس در راستای مبارزه بی امان سوداگران مرگ و مواد مخدر هرگز دست از تلاش برنمی دارد و عرصه را برقاچاقچیان تنگ می نماید.

۲۱۲۱

کد خبر 1629580

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس