Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@17:39:21 GMT

سیدعباسی: یک لحظه غفلت کردیم و مجازات شدیم

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۵۷۴۳

سرمربی پدیده درخصوص شکست تیمش برابر استقلال صحبت کرد.

داوود سیدعباسی پس از شکست یک بر صفر تیم شهر خودرو مقابل استقلال گفت:

با توجه به شناخت از تیم استقلال، سعی کردیم در طول بازی آنها را کنترل کنیم و تقریباً بازی به سمت و سویی که ما علاقه داشتیم، می‌رفت. خیلی خوب استقلال را در نیمه اول کنترل کردیم و در نیمه دوم، آنها با شرایطی که داشتند و حمایت هواداران‌شان، به گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ وی افزود:

مقابل تیم خوب استقلال که از اول فصل تا الان، از تمام بازی‌های خود امتیاز گرفته، خیلی خوب مقاومت کردیم. موقعیت‌های کمی دادیم و فقط روی دو ارسال از جناحین روی دروازه ما خطرساز شدند و در نهایت هم روی یک ارسال به گل رسیدند. آن هم از ناحیه‌ای که جای بازیکن ما به دلیل آسیب‌دیدگی خالی شده بود.

سرمربی شهر خودرو، خاطرنشان کرد:

غفلت کردن مقابل تیمی مثل استقلال که در توانایی فنی آنها شکی نیست، مجازات دارد. در یک لحظه غفلت کردیم و دو اشتباه کردیم، در حالی که ما صاحب توپ بودیم. ابتدا توپ را لو دادیم و در ادامه، در ناحیه‌ای که بازیکن‌مان مصدوم بود و روی زمین بود، استقلال از همان جناح توپ ارسال کرد و در یک رفت و برگشت گل خوردیم.

سیدعباسی ادامه داد:

تیم ما خیلی جوان است و شاید خیلی از آنها برای اولین بار بود که در این جو بازی می‌کردند. هواداران استقلال بازی را برای این تیم در آوردند، چون تیم‌شان را به جلو هُل دادند و با تهییج آنها را هدایت کردند. بازیکنان استقلال هم تک به تک بازیکنان تأثیر گذاری هستند و می‌توانند مشکلاتی را برای شما ایجاد کنند. با شرایط استقلال در جدول این اتفاق طبیعی است، اما بچه‌های ما هم تمام تلاش خود را کردند. ما پشت نداریم، اما سعی می‌کنیم مشت داشته باشیم. بچه‌های ما امروز خیلی زحمت کشیدند و در تمام بازی‌ها زحمت کشیدند. امروز موقعیت آنچنانی ایجاد نکردیم، اما در بازی‌های قبلی، خیلی موقعیت ایجاد کردیم و از دست دادیم و حتی زمانی که جلو بودیم، در مدیریت بازی کم تجربه بودیم. انتظارمان این است که بازیکنان ما در برخی از دقایق بازی، تمرکز بیشتری داشته باشند، اما یا از روی کمبود تجربه یا اشکال از سوی ما، در لحظات حساس غفلت می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه بازیکنانش در صحنه‌هایی از بازی روی زمین می‌افتادند و آیا اتلاف وقت بود و روشی برای کنترل تیم استقلال، گفت:

زمانی که خودم هم فوتبال بازی می‌کردم، فقط دو بار؛ یک بار با برانکارد و یک بار هم همراه پزشک از زمین خارج شدم و الان هم اصلاً چنین توصیه‌ای به بازیکنانم ندارم. اصلاً دنبال این مسائل نیستیم، چون گاهی خودمان هم احتیاج داریم که بازی کنیم. زمانی هم که گل خوردیم، بازیکن ما آسیب دیده بود و روی زمین افتاد، اما گاهی داور مسابقه بازی را نگه می‌داشت و آن صحنه نگه نداشت و ضربه آن را خوردیم. مسلماً اینطور نیست که از بازیکنان‌مان بخواهیم روی زمین بیفتند و اصلاً از بازیکنانم چنین چیزی نمی‌خواهم. اگر دنبال این مسائل بودیم، خیلی بازی‌ها را در دقایق آخر نمی‌دادیم و مثلاً مقابل گل‌گهر که 3 بر یک جلو بودیم، نتیجه تغییر نمی‌کرد.

سرمربی شهر خودرو با رد کردن اتلاف وقت توسط بازیکنانش، گفت:

خودم اتلاف وقت را دوست ندارم و چیزی که برای خودم نمی‌خواهم، برای دیگران هم نمی‌خواهم. در بازیکنانم نیستم که بدانم آنها چه می‌خواهند، اما الان اگر به رختکن ما بروید، تمام بازیکنان ما که روی زمین افتادند و مصدوم شدند، روی پای‌شان یخ گذاشته‌اند. این مسئله را قویاً تکذیب می‌کنم. در این بازی پرفشار که بیشتر بازی روی هواست، درگیری وجود دارد و به خصوص در فوتبال الان که بازیکنان تکل می‌زنند و با هم برخورد می‌کنند، مصدومیت بالا می‌رود. عدم تمرکز در اواخر بازی که استقلال همه جانبه روی دروازه ما بود، با مصدومیت بازیکن ما همراه شد و درست از همان ناحیه که بازیکن‌مان آسیب دیده بود، گل خوردیم. البته فشار آنچنانی هم نبود و استقلال آنطور که ما دوست داشتیم بازی می‌کرد. قبل از دقیقه 75 به آنها موقعیت دادیم، اما اواخر بازی آنطور که ما دوست داشتیم، بازی پیش رفت.

سیدعباسی درباره فضای ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران استقلال، گفت:

بازی در ورزشگاه آزادی، یعنی داشتن یار دوازدهم. شاید اگر ما هم هواداران‌مان را داشته باشیم و اینگونه از ما حمایت شود، می‌توانیم با حمایت آنها با تمرکز بیشتری بازی کنیم و به خصوص در دقایق آخر بازی، شرایط بهتری رقم بزنیم. به استقلال تبریک می‌گویم و این ورزشگاه و بازی‌ها با حضور تماشاگران زیباست. بازی بدون تماشاگر، هیچ لذتی ندارد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه دوباره فرزاد حاتمی به تارتار: مقابل پرسپولیس با دو مهاجم بازی نکن! حکایت میرشاد ماجدی و رسانه های زرد؛ توییتر یک شبکه اجتماعی است! رکورد عجیب لیونل مسی؛ زدن 12 شوت به تیرک دروازه رقبا در فصل جاری بنر هواداران اتلتیکو ماردید خطاب به رئال مادرید: رسانه‌ها و داوران 120 سال است که برای شما تونل افتخار زده‌اند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکن ما روی زمین بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم