Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۲۱ در ورزشگاه تختی میزبان فولاد خوزستان بود.

ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

فرزین گروسیان، طالب ریکانی، امید خالدی، رضا جبیره، مهدی حنفی، محمد طیبی، میثم تهیدست، حکیم نصاری، سیدفاخر تهامی، شروین بزرگ، حسن بیت‌سعید

ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان:

شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، سینا شاه عباسی، آرش رضاوند، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی، لوسیانو پریرا

در نیمه اول این دیدار موقعیت چندانی روی دروازه ۲ تیم ایجاد نشد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم نیز این دیدار پایاپای دنبال می‌شد تا اینکه محمد طیبی، مدافع نفتی در دقیقه ۸۵ به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد.

این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر فولاد خوزستان به پایان رسید.

فولاد با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

نفتی‌ها هم با ۳۲ امتیاز در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ های تبریز حاضر می شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می شود. پرسپولیسی ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب