Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:08:53 GMT

سیدصالحی: پرسپولیس هنوز طلب شهرخودرو را نداده است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۵۹۰۹

سیدصالحی: پرسپولیس هنوز طلب شهرخودرو را نداده است

به گزارش ایرنا، سیدمهدی سید صالحی پس از دیدار استقلال برابر شهر خودرو که با شکست نماینده مشهد همراه بود، اظهار داشت: می‌دانستیم با استقلالی بازی داریم که انگیزه زیادی برای قهرمانی دارد. ما هم آمده بودیم که از حریف امتیاز بگیریم اما در دقایقی که می‌شد بازی به تساوی کشیده شود، مانند مسابقات قبل بدشانس بودیم و در دقیقه آخر بازی را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اعتراض هواداران استقلال مبنی بر وقت‌کشی بازیکنان شهرخودرو افزود: اصلاً این طور نیست. شما قیمت بازیکنان استقلال را با بازیکنان ما مقایسه کنید. نفرات ما از جان و دل مایه می‌گذارند تا تیم نتیجه بگیرد.

سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو در مورد شانس این تیم برای بقا در لیگ برتر نیز اضافه کرد: هنوز ۴ بازی داریم و انسان با امید زنده است. از طرفی بازیکنان با غیرتی داریم که می‌جنگند تا بتوانیم نتایج لازم را بگیریم.

سید صالحی در مورد بدهی باشگاه پرسپولیس به این تیم نیز تاکید کرد: آنها هنوز این پول را پرداخت نکردند. الان در شرایط خیلی حساسی قرار داریم و باید پول به ما تزریق شود. اگر این پرداخت صورت نگیرد به طور حتم، مسئولان باشگاه تصمیم دیگری خواهند گرفت.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس استقلال پرسپولیس شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس استقلال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس استقلال پرسپولیس شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران از تیم انتظارات زیادی دارند و امیدوار هستند که بتوانند به قهرمانی در لیگ و جام حذفی برسند.

به گزارش مشرق، محمد برزگر در گفت‌وگویی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:‌ خوشبختانه پرسپولیس یک بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بود. خیلی خوشحالم که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و همین بازیکنان توانستند برای تیم بدرخشند و هواداران را خوشحال کنند. به نظر من تنها راز موقعیت تیم این است که برای هر دقیقه بازی یک برنامه دارند تا بتوانند به دروازه تیم‌ها نزدیک شوند و گل بزنند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و در آخر فصل هم قهرمانی پرسپولیس را ببینیم.

وی در مورد نقاط قوت تیم پرسپولیس گفت: در حال‌حاضر تیم پرسپولیس هیچ ضعفی ندارد و در همه نقاط زمین بهترین عملکرد را دارد. همه شاهد هستیم که تیم نسبت به نیم فصل اول خیلی تغییر کرده و الان هم در تمام نقاط بهترین بازیکنان لیگ را داریم و امیدوارم همین بازیکنان در فصل بعد هم در پرسپولیس حضور داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عدم تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس، یادآور شد: شک نکنید ۱۰۰ درصد تیم لطمه می‌بیند. جای سوال دارد که چرا مدیریت کاری برای بازیکنان انجام نمی‌دهد این بازیکنان از پرسپولیس بروند تیم قطعا وارد حاشیه می‌شود. قطعا بعد از لیگ هم در فصل نقل‌وانتقالات این بازیکنان پیشنهادهای مختلفی دریافت می‌کنند و باعث می‌شود این بازیکنان از تیم جدا شوند. امیدوارم مدیریت به فکر تیم باشد که در فصل‌ نقل‌وانتقالات استرس نداشته باشیم.

برزگر در خصوص اینکه کدام تیم شایسته قهرمانی است، خاطرنشان کرد: در نیم فصل همه می‌گفتند استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانی نخست قهرمان هستند ولی در حال‌حاضر استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی رقابت می‌کنند. من شک ندارم پرسپولیس شایسته قهرمانی است چون بازی‌های خیلی خوبی ارائه می‌کند و همه از نحوه بازی کردن تیم در نیم فصل دوم راضی هستند.

وی درباره بازی آینده تیم پرسپولیس، تصریح کرد: بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی است و ما باید هم در لیگ و جام حذفی بتوانیم به عنواین خوبی برسیم که هواداران خوشحال باشند. بازی بعدی مقابل آلومینیوم است که همیشه در لیگ پرسپولیس را آزاد داده و امیدوارم تیم برای این بازی سخت برنامه خوبی داشته باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود