Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:31:09 GMT

۴۸ تن روغن خوراکی احتکار شده در خوزستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۵۹۷۱

۴۸ تن روغن خوراکی احتکار شده در خوزستان کشف شد

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی در اظهارداشت: در راستای مقابله با فساد و با همکاری اطلاعات سپاه و دادسراهای عمومی و انقلاب شهرستان‌های اهواز، دزفول، باغملک، ایذه

و آبادان، طی سه روز گذشته ۴۸ تن روغن خوراکی، ۱۰ تن ماکارونی و ۹ تن آرد که توسط افراد سودجو احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اهمیت نظارت بر حقوق عامه و توزیع متناسب کالاهای اساسی، ادامه داد: ۹ تن از این روغن‌ها در اهواز، ۱۴ تن در آبادان، ۱۰ تن در باغملک، هشت تن در ایذه و هفت تن در دزفول و همچنین ۱۰ تن ماکارونی در باغملک

و ۹ تن آرد نیز در بهبهان کشف شده است و پرونده‌های آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

جعفری چگنی گفت: ضمن برخورد قانونی توسط مرجع ذی‌صلاح و تقاضای اشد مجازات برای متهمان، تمامی اقلام خوراکی کشف شده جهت توزیع عادلانه در اختیار اداره صمت استان قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مقابله با محتکران، گرانفروشان و افرادی که سعی دارند با اقدامات غیرقانونی و اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد و دستگاه قضایی استان با این متخلفان و همچنین مسئولانی که با عدم انجام وظایف

قانونی خود، در این خصوص مرتکب ترک فعل شوند، با اشد مجازات برخورد می‌کند.

برچسب‌ها خوزستان روغن خوراکی اهواز احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان روغن خوراکی اهواز خوزستان روغن خوراکی اهواز احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:در ساعت ۵۵ دقیقه بامداد جمعه (۷ اردیبهشت) بر اثر برخورد پراید با کامیون در کیلومتر ۵ محور هفتکل به باغملک دو نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

دکتر فرهنگ کره بندی افزود:همچنین در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه یک دستگاه ون در محور امامزاده عبدالله به دره سقوط و ۱۱ نفر مصدوم که یک نفر بر اثر جراحات جان باخت. 

وی اظهار کرد:مصدومان این حادثه به بیمارستان هفتکل اعزام شدند که یکی از مصدومان به علت جراحات جان خود را دست داد. 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد:پنچ نفر از مصدومان که حال مناسبی نداشت توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود