Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی سیدصالحی سرپرست تیم فوتبال  شهرخودرو درباره سخت شدن کار این تیم برای بقا در لیگ برتر فوتبال، گفت: کار سخت نشده است، زیرا هنوز چهار بازی داریم. امیدوارم در دیدار‌های باقی‌مانده نتایج قابل قبولی بگیریم و مطمئن باشید به عشق هواداران مشهد برای ماندن تیم  تمام تلاش خود را می‌کنیم.

تیم فوتبال شهر خودرو با شکست برابر تیم استقلال و کسب  ۱۵ امتیاز در انتهای جدول رده بندی باقی ماند و این تیم مشهدی شانس کمی برای بقا در لیگ برتر فوتبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

استقلال تهران یک - شهرخودرو مشهد صفر / تعویض طلایی مجیدی استقلال را به قهرمانی نزدیک‌تر کرد

سیدصالحی درباره بدهی باشگاه پرسپولیس به شهرخودرو، گفت: هنوز این پول را به ما نداده‌اند. در جلسات مختلف مدیران باشگاه با پرسپولیس به این باشگاه تخفیف زیادی هم دادند و اگر پرداخت پول دیر و زود بشود، شهرخودرو باید تصمیم دیگری بگیرد.  

طبق حکم کمیته استیناف، پرسپولیسی‌ها  بابت پرونده شکایت باشگاه شهر خودرو به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان محکوم شدند. البته باشگاه پرسپولیس مدعی شده که ۲ میلیارد تومان را پرداخت کرده است، اما مدیران شهر خودرو این موضوع را تکذیب کردند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو سید مهدی سید صالحی تیم فوتبال پرسپولیس شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی 85 درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) 15 درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین 10 درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

تیم استقلال از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال