Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از دنیای اقتصاد به نقل از ایرنا، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر دوشنبه به وقت محلی در خصوص سفر انریکه مورا معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات وین به ایران گفت: ما  ارتباط نزدیکی با انریکه مورا هماهنگ کننده اتحادیه اروپا داریم. او همچنان به انتقال پیام ها میان ایران و آمریکا ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ما از تلاش های انریکه مورا برای به پایان رساندن موفق این مذاکرات حمایت می‌کنیم


به گزارش صدای ایران،سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: ما از تلاش های او برای به پایان رساندن موفق این مذاکرات حمایت می‌کنیم و  امیدواریم بتوانیم این مذاکرات را به سرعت به نتیجه برسانیم.


اگر ایرانی ها با حسن نیت به این مذاکرات ادامه دهند اطمینان داریم می توانیم مذاکرات را به نتیجه و پایان برسانیم


این مقام وزارت خارجه آمریکا در حالیکه مذاکرات وین در انتظار تصمیمات سیاسی واشنگتن است، در همین حال مدعی شد:  اگر ایرانی ها با حسن نیت به این مذاکرات ادامه دهند تا ما بتوانیم  پیشرفت قابل توجهی که در طول ماه ها دیپلماسی سخت بدست آمده است را ادامه دهیم، اطمینان داریم می توانیم مذاکرات را به نتیجه و پایان برسانیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: تا زمانی که بازگشت متقابل به پایبندی به برجام در راستای منافع آمریکا باشد، به این تلاش ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: درحال حاضر این بازگشت و محدود کردن  همیشگی و قابل تایید برنامه هسته ای ایران همچنان در راستای منافع ملی ما است.

این مقام آمریکایی بار دیگر با تکرار ادعاها درباره پیشرفت های برنامه هسته ای ایران مدعی شد: اگر مزایای عدم اشاعه هسته ای برجام به دلیل پیشرفت های هسته ای ایران که از سال ۲۰۱۸ آغاز شده است، از بین برود، آنگاه بازگشت به این توافق در راستای منافع ما نخواهد بود.

وی در راستای سیاست همیشگی آمریکا مبنی بر دیپلماسی و فشار ادامه داد: ما به صورت همزمان برای هر دو سناریو آماده می شویم و در مورد آنها با متحدان و شرکای خود گفتگو می کنیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سفر انریکه مورا به تهران مذاکرات وین ند پرایس توافق ایران و آمریکا وزارت خارجه آمریکا هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در مسابقه ای حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، به مصاف تراکتور برود. دیداری سرنوشت ساز که برای آبی ها از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها در پی کسب سه امتیاز بازی هستند.

جواد نکونام که در بازی قبل برابر شمس آذر بدون مدافع تخصصی روی نیمکت به مصاف حریف رفت، نگران است که این اتفاق در بازی بعدی نیز برای او و تیمش تکرار شود و استقلال بدون جانشین مناسب برای خط دفاع، با تراکتور روبرو شود.

در واقع پس از آسیب دیدگی رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان و غیبت آنها در بازی با شمس آذر، نکونام طی روزهای اخیر به صورت جدی از کادر پزشکی درخواست کرده تا روند درمانی این دو مدافع را پیش ببرد تا آنها بتوانند هر چه سریعتر در اختیار کادرفنی قرار بگیرند.

در این میان، مصدومیت سیلوا به نحوی است که او بازی با تراکتور را از دست داده ولی نکونام همچنان امیدوار است تا آرمین سهرابیان بتواند برای این مسابقه در دسترس کادرفنی باشد و در صورت نیاز، به زمین مسابقه نیز برود.

سهرابیان در تمرین امروز استقلال شرکت کرد که این موضوع می تواند نکته امیدوارکننده ای برای نکونام باشد. کادرپزشکی همچنان در حال انجام آخرین تدابیر است تا آرمین با سایر اعضای تیم راهی تبریز شود.

دیگر خبرها

  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست