Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@16:53:11 GMT

آلکاراس، ستاره جدید دنیای تنیس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۶۳۰۰

آلکاراس، ستاره جدید دنیای تنیس

او در حالی به قهرمانی در مسابقات 1000 امتیازی مادرید رسید که در این مسیر رافائل نادال و نواک جوکوویچ را نیز از پیش رو برداشت.

* کارلوس آلکاراس گارفیا در 5 می سال 2003 در منطقه ال پالمار در مایورکا اسپانیا به دنیا آمد. او از همان سنین کودکی شیفته نادال شد و مثل او نیز تبحر خاصی در زمین خاکی دارد. اولین دیدارش الکاراس با نادال در سال 2014 و در مسابقات بین‌المللی زیر 12 سال رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* آلکاراس تنیس را در سن 4 سالگی و تحت تاثیر پدرش شروع کرد که روزگاری در بین 40 تنیسور برتر اسپانیا بود. او از همان ابتدا، شیفته بازی نادال شد.

* خارج از دنیای تنیس، علاقه زیادی به گلف و فوتبال دارد. او یکی از طرفداران پر و پا قرص رئال مادرید است و همین هفته پیش در مراسم جشن قهرمانی این تیم در لالیگا در جایگاه وی آی پی، کنار پرز و نادال نشسته بود.

* تعداد فالوورهای او در اینستاگرام 1.1 میلیون نفر و در توئیتر 180 هزار نفر است. این در حالی است که فالوورهای اینستاگرام آلکاراس قبل از بازی‌‌های مادرید، 580 هزار نفر بود.

* او تا به امروز 5 جام قهرمانی دارد. اولین قهرمانی‌اش در 25 جولای سال 2021 در تور 250 امتیازی اوماگ در کرواسی به دست آمد تا بعد از سال 2008 و قهرمانی کی نیشیکوری، جوانترین تنیسوری باشد که در این تور به قهرمانی می‌رسد. او در ادامه در مسابقات ریو دوژانیرو، میامی، بارسلون و مادرید به قهرمانی رسید.

* آلکاراس در فینال اوپن میامی با غلبه بر کسپر رود نروژی، توانست به اولین قهرمانی‌اش در ممسابقات 1000 امتیازی برسد. او همچنین با این قهرمانی، جوانترین تنیسوری شد که در تاریخ میامی به قهرمانی می‌رسد.

* با احتساب قهرمانی اخیر، جوایزی که این تنیسور جوان تا به امروز به دست آورده چیزی حدود 5.4 میلیون دلار شده است.

* مربی او خوان کارلوس فررو اسپانیایی است که زمانی مرد شماره یک تنیس دنیا بود و در کارنامه‌‌اش قهرمانی در رولان گاروس سال 2003 دیده می‌شود.

* قد او 1 متر و 85 سانت است و از این حیث هم قد نادال و فدرر است.

حسین خلیلی - ورزش

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آلکاراس تنیس حسین خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)



منبع:ورزش سه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وضعیت نابسامان موبایل توماس مولر (فیلم)

دیگر خبرها

  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم