Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@05:05:25 GMT

خبر فوری/ یارانه نقدی جدید قابل برداشت نیست؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۶۳۷۵

خبر فوری/ یارانه نقدی جدید قابل برداشت نیست؟

پس از ارسال پیامک واریز یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار،‌پیامک دومی ارسال شد که تاکید کرده «بر اساس ابلاغ بانک مرکزی، امکان برداشت این واریزی تا زمان اعلام این بانک وجود ندارد.

بر این اساس می‌توان گفت مبلغ یارانه نقدی علی‌رغم واریز به حساب مشمولان، هنوز قابل برداشت نیست و مشخص نیست که چه زمان این یارانه قابل برداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یارانه نقدی چه زمان قابل برداشت است؟

ابراهیم رئیسی زمان دقیقی برای واریز یارانه جدید اعلام نکرد و تنها به ذکر این نکته اکتفا کرد که دولت سیزدهم دولت خوش قولی است و به وعده خود عمل می‌کند. او در سحنان خود گفته بود یارانه به زودی واریز می‌شود. این بارانه همزمان با اتمام سخنرانی ابراهیم رئیسی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. اما کمی بعد پیامک دوم بانکی ارسال شده برای مردم اعلام کرد یارانه قابل برداشت نیست و باید منتظر دستور بانک مرکزی بود.

دو گمانه برای زمان واریز یارانه جدید وجود دارد. یک گمانه این است که یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی فردا بیستم اردیبهشت ماه واریز می‌شود. یعنی دولت به جای واریز یارانه نقدی ماهانه، یارانه جدید را به حساب افراد واریز می‌کند.

بر اساس این گمانه ۲۰ اردیبهشت ماه زمان واریز یارانه جدید است.

اما گمانه دوم این است که یارانه نقدی اردیبهشت ماه واریز نمی‌شود و به جای آن ظرف یک هفته آینده یارانه جدید واریز می‌شود. احتمالا دولت در تلاش است تا منابع پرداخت یارانه نقدی را تامین کند.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1629616

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هدفمندسازی یارانه ها یارانه توزیع نقدی یارانه واریز یارانه جدید یارانه نقدی قابل برداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به جدول شماره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳) »، با تصویب این جدول موافقت کردند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901331

دیگر خبرها

  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • تربیع آخر ماه را رصد کنید
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • هدیه دولت به معلمان اعلام شد/ این مبلغ امشب واریز می‌شود
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • سیاره عطارد در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد