Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:21:32 GMT

خیابان جمهوری اسلامی در اصلاندوز طی یک ماه تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۶۷۷۴

خیابان جمهوری اسلامی در اصلاندوز طی یک ماه تکمیل می‌شود

حسین پورمردان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اصلاندوز اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا خیابان جمهوری اسلامی در شهر اصلاندوز را در کم‌تر از یک ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: طی ۱۰ روز آینده عملیات زیرسازی خیابان جمهوری اسلامی که مهم‌ترین بخش این پروژه است به اتمام می‌رسد.

شهردار اصلاندوز تصریح کرد: بازسازی و بهسازی این خیابان یکی از مطالبات اصلی و به‌حق مردم اصلاندوز بود که بعد از اتمام عملیات زیرسازی توسط شهرداری، با همکاری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عملیات آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمردان گفت: از همه اهالی اصلاندوز به‌ویژه کسبه که صبر و بردباری به خرج دادند تا پروژه به‌طور اصولی پیشرفت کند، تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار اصلاندوز پروژه عمرانی اصلاندوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جابر جهان بین افزود: عوامل برگزاری انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت و عوامل انتظامی برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده هستند و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان قانونی تبلیغات دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان می‌رسد گفت: نامزد‌ها و هواداران باید با رعایت قانون در نوع تبلیغ و رعایت زمان قانونیِ آن، احترام به مردم و اخلاق مداری را مد نظر قرار دهند. در استان اردبیل، انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ فقط در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز به دلیل کسب نشدن حدنصاب ۲۰ درصد آرا از طرف هیچ کدام از رقبای حاضر، به دور دوم کشیده شد. مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد