Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هنر امروز، نشست خبری سریال «نجلا» یکشنبه ۱۸ با حضور مسعود کریمی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه، خیرالله تقیانی‌پور کارگردان، حسین امیرجهانی نویسنده و جمعی از بازیگران این سریال در روابط عمومی صداوسیما برگزار شد.

تقیانی‌پور در ابتدا درباره انتخاب این سریال دفاع مقدسی برای پخش در بازه نوروز و رمضان بیان کرد: همیشه در ماه رمضان باید سریال‌های سفره افطاری داشته باشیم و علاوه‌بر آن آثار دیگر هم باشند، نباید صرفاً یک نوع از آثار نمایشی را داشته باشیم و به خورد مخاطب بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش ظلی‌پور از بازیگران این سریال بیان کرد: من سال‌ها اجرا کردم در تیم «ماه عسل» و برنامه‌های پربیننده بودم و الان می‌بینم که مخاطبان این سریال را دیده‌اند و بازخورد می‌دهند و به نظرم اتفاق خوبی بود که این سریال در این بازه زمانی پخش شد مخاطب باید انتخاب‌های مختلف داشته باشد.

کریمی در ادامه گفت: زمانی که برای بازه پخش سریال تصمیم‌گیری می‌کردیم به خیلی اتفاقات توجه داشتیم و انتخاب این مجموعه برای نوروز تصمیمی ناگهانی نبود.

حسین امیرجهانی نویسنده سریال نیز اظهار کرد: برای خیلی‌ها این سوال وجود داشت که چرا موقعیت داستانی سریال‌های «زیرخاکی» و «نجلا» در قسمت‌های ابتدایی شبیه به هم بود که این نقد وارد است. با این حال ما سیناپس کامل «نجلا» را زمستان ۹۹ یعنی حتی قبل از اینکه سریال «زیرخاکی ۲» پخش شود ارائه کرده بودیم.

در بخش دیگر تقیانی در پاسخ به سوالی درباره تغییر آمار سریال‌های پربیننده در نظرسنجی‌های مختلف صداوسیما و تلوبیون گفت: من هم سردرگم شده‌ام، یک شبه یک سریال ۷۵۰ هزار بازدید می‌گیرد و برای من هم سوال است که بازدیدهای تلوبیون چگونه است؟ دیروز هم درباره آمار صداوسیما پرسیدم و تا این آمار منتشر نشود تلورانس در آمارها دیده می‌شود. پس باید منتظر ماند تا آمار رسمی منتشر شود.

امیرجهانی درباره پخش سریال در ماه رمضان گفت: ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و وقتی صحبتی می‌شود گفته می‌شود که به این دلایل سریال باید پخش شود.

وی در بخش دیگر درباره برخی چالش‌ها عنوان کرد: حدود ۱۰۰ دقیقه از فیلمنامه حذف شد تا به پخش و کنداکتور برسیم اینها به کار ضربه می‌زند اما ترجیح می‌دهم درباره خود کار به صورت فنی‌تر صحبت کنیم.

کریمی در ادامه درباره تعداد کم سریال‌های مناسبتی گفت: به لحاظ مالی کمبود در سریال‌ها وجود دارد و الان همکاران از پرداخت‌ها و دریافتی‌ها گلایه دارند. امیدواریم در همین خردادماه کار نوروز و ماهر مضان سال آینده را جمع کنیم. ما در شبکه ای داشتیم که پروژه‌ای بعد از چند ماه تولید خوابید. در مجموع این رضایت هیچ مدیری در صداوسیما نیست که مخاطب کاهش پیدا کند و ما فکر می‌کنیم هر آنچه را در بضاعت داشتیم عرضه کردیم. ارزش گذاری شاید در سمت مخاطب به گونه دیگری ارزش گذاری شود. سعی ما این است که با برنامه ریزی درست به اتفاقات مثبت برسیم. سال ۹۹ هم که گاندو روی آنتن رفت ما چند گزینه داشتیم اما با یک مخاطب زیاد این سریال مواجه بودیم و دلیل انتخابش بود.

کد خبر 675224 برچسب‌ها تلویزیون سریال فیلم و سریال ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال فیلم و سریال ایرانی سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با ساخت و توسعه دوربین‌های ضد انفجار، پایه‌های پایدارساز و شبیه‌ساز نوسانات دریایی، اقدام به بومی‌سازی تجهیزات صنعت دریایی کرد.   فرهاد فتوره‌چی، مدیر عامل این شرکت‌ دانش‌بنیان در گفت‌وگو با ایسنا، شبیه‌ساز نوسانات دریا، دوربین‌های ضد انفجار، مونیتورهای ویژه شناورهای دید در روز و ضد آب را از محصولات تولیدی این شرکت ذکر کرد و گفت: آخرین دستاورد ما پایه‌های پایدارساز است. این محصول بر روی شناورها قرار می‌گیرد و جریان‌هایی را که موجب نوساناتی بر روی شناور می‌شود، کنترل می‌کند.   وی اضافه کرد: از طریق این محصول می‌توان کلیه تجهیزات بر روی شناورها را به صورت افقی نگهداری کرد؛ علی‌رغم نوساناتی که شناور بر روی این تجهیزات اعمال می‌کند.   فتوره‌چی با اشاره به کاربردهای این پایدارسازها، توضیح داد: آنتن‌های شناور برای ارتباط با ماهواره‌ها باید در وضعیت ثابت باشند، در غیر این صورت با نوسانات کشتی، امکان یافتن ماهواره برای آنتن از بین می‌رود و این پایدارسازها می‌توانند عملکرد این ماهواره‌ها را تضمین کنند.   وی با اشاره به ساخت شبیه‌ساز نوسانات دریایی، گفت: شبیه‌سازی نوسانات حرکتی مانند خودرو و شناور و هواپیما با تاکید بر نوسانات دریایی از اهداف ساخت این محصول است. راستی‌آزمایی سنسورهای دینامیکی و استاتیکی و ادوات بازی‌های رایانه‌ای از دیگر موارد استفاده این شبیه‌سازها به شمار می‌رود.   مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، پیاده‌سازی نرم‌افزارهای شبیه‌سازها را از دیگر دستاوردهای این شرکت ذکر کرد و ادامه داد: این سیستم به منظور آموزش و تمرین در هدایت شناورها طراحی و ساخته شده است. از آنجا که آموزش هدایت این شناورها در محیط واقعی بسیار پرهزینه است، این سیستم به کاربران کمک می‌کند تا در محیط شبیه‌سازی شده بسیار واقعی شناور را هدایت کنند.   فتوره‌چی با بیان اینکه از آنجا که در این نرم‌افزار پارامترهای فیزیکی مؤثر تا حد بالایی مد نظر بوده است، کاربران به حس درستی از آنچه در عمل با آن مواجه هستند، دست می‌یابند، گفت: این موضوع توسط چندین قایقران حرفه‌ای تایید شده است. این سیستم طراحی همچنین دارای سه مود دید از ساحل، دید از روی شناور و دید از بالاست که هر سه همزمان قابل نمایش است. تدوین نرم‌افزار این سیستم از روی معادلات حرکت شناور که قبلاً در این شرکت طی سال‌ها مطالعه و آزمون به دست آمده، انجام شده است.   مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان با اشاره به کاربردهای دوربین‌های ضدانفجار این شرکت، اظهار کرد: این شرکت دوربین‌های ضدانفجاری متنوعی برای موارد صنعتی و دفاعی ساخته است که مشخصات فنی محصولات مطابق با نیاز مشتری طراحی و یا تغییر پیدا کرده است.   وی بدنه این دوربین را از جنس استیل و آلومینیوم و کاملا ضدآب دانست که این امر موجب افزایش مقاومت این دوربین‌ها در برابر ضربه و شکستگی شده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ربات صنعتی ایرانی با هفت درجه آزادی تولید شد دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود متانول به جای صادرات تبدیل به بنزین می شود

دیگر خبرها

  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • مغز انسان شبیه‌سازی شد
  • مغز انسان به شکلی بی‌نظیر شبیه‌سازی شد
  • شباهت بی‌نظیر زنبور رباتیک به زنبور واقعی
  • ۱۳ میلیون دلار برای القای تاریخچه ترور و کشتار به ایران و مذهب شیعه | جعل تاریخ در سریال حشاشین
  • آقای سعید آقاخانی، ما تحمل می‌کنیم، اما دل خودتان نسوخت؟
  • شباهت عجیب دانیال حکیمی و پسرش
  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی