Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@02:02:41 GMT

سفره بی ریای طبیعت کوه‌های بخش کوهین+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۶۷۹۹

سفره بی ریای طبیعت کوه‌های بخش کوهین+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

همه ساله در این موقع از سال شاهد رویش گیاهان طبیعی، چون چای کوهی (توکلیجه)، آویشن (کهلیک اوتی) و پونه کوهی در این ارتفاعات هستیم.

این گیاهان کوهی به سبب دور بودن از مناطق شهری و آلاینده‌های شیمیایی آب و خاک، دارای فواید بی شماری هستند و چیدن آن‌ها به دست خود افراد استفاده از این مواد مغذی را لذت بخش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طبیعت بهاری سبزی کوهی اردیبهشت ماه کوهین قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری

یاسر رحیمیان اظهار داشت: در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری زنجیره ارزش راهبردی بادام و ماهیان سردآبی در حال پیگیری بوده که ارزش تقریبی هر کدام از این زنجیره‌ها در بادام ۵۰ همت (هزار میلیارد تومان) و در ماهیان سردآبی ۱۵ همت است.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در بحث زنجیره راهبردی ارزش بادام رتبه یک کشوری را به خود اختصاص داده است، افزود: این استان به‌عنوان راهبر زنجیره ارزش بادام در کشور نیز انتخاب شد.

رحیمیان با اشاره به زنجیره ارزش گیاهان دارویی در این استان، اضافه کرد: دانشگاه آزاد شهرکرد در این حوزه با سازمان جهادکشاورزی استان همکاری دارند.

بیشتر بخوانید

صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد

وی گفت: سالانه ۲۵ هزار تن ماهی در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود و به زودی توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی و شیلات با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی و سازمان شیلات ایران در دستور کار قرار می‌گیرد.

رحیمیان ادامه داد: پس از زنجیره ارزش بادام و گیاهان دارویی، تکمیل زنجیره ارزش گیاهان دارویی و پروتئین شامل (گوشت قرمز، گوشت مرغ و تولیدات زنبور عسل) در سال‌جاری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش دما از فردا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • ساخت مخزن آبرسانی جویبار ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • کشف راه‌حل پرورش گیاهان در سیاره سرخ
  • سراب سفره کوه سلسله
  • صدور هشدار سطح نارنجی در اردبیل
  • توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری
  • انسان‌ها قبل از عصر کشاورزی چه می‌خوردند؟
  • مجتبی پیرزاده با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود