Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی، در دیدار اعضای کانون های فرهنگی-تبلیغی که در محل سالن کنفرنس این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و تبلیغی، به عنوان مهمترین مجموعه هایی می باشند که در استانها فعالیت‌های مردمی داشته و مردم محور هستند و فعال بودن و گسترش آنها بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این کانون ها باید نقش تولید محتوا را داشته باشند و این کار مهم را در فضای مجازی و حقیقی در دست بگیرند و در محلات به فعالیت بپردازند و از توان و ظرفیت مردم محلات بهره گیری کنند.

این مسؤول با اشاره به این که این کانون ها علاوه بر داشتن هویت مستقل، می توانند در هر محله ای به فعالیت بپردازند، در مسجد نیز می توانند کار کنند،  خاطر نشان کرد: افزایش کمی و کیفی کانون های فرهنگی و تبلیغی باید در دستور کار قرار بگیرد به گونه ای که هر کانون یک کانون دیگر را نیز تشکیل بدهد.

اجرای طرح هر انجمن اسلامی یک کانون فرهنگی-تبلیغی در سیستان و بلوچستان

مسئول مجمع کانونهای فرهنگی-تبلیغی سیستان و بلوچستان، گفت: طرح هر انجمن اسلامی دانش آموزی یک کانون فرهنگی-تبلیغی در استان به تائید نماینده ولی فقیه و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان رسیده و برای تصویب نهایی به سازمان تبلیغات اسلامی ارسال شده است.

محمدرضا زاهدشیخی افزود: با اجرای این طرح در هر مدرسه یک کانون تشکیل می شود و هر کانون یک نفر از کادر آموزشی به همراه دانش آموزان اقدام به تولید محتوا و فعالیت های فرهنگی-تبلیغی می کنند.

وی خاطر نشان کرد: باید قوانین تشکیل کانون های فرهنگی-تبلیغی یک بازنگری شده و تسهیلاتی در آن دیده شود تا شاهد افزایش و گسترش فعالیت ها در این بخش باشیم.

شایان ذکر است در پایان این جلسه اعضا به ارائه درخواست ها و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان کانون های فرهنگی فرهنگی تبلیغی کانون های فرهنگی کانون ها یک کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این برنامه از دو بخش اصلی برگزاری کارگاه‌های ویژه با موضوع شعرخوانی، سرودخوانی در مرکز و همچنین اجرای برنامه در کنار سواحل خلیج گرگان و دریای خزر تشکیل شده بود.

فاطمه ریاحی، مربی مسوول مرکز در این برنامه خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر، از خلیج فارس به عنوان بخش جدایی ناپذیر هویت ملی ما ایرانیان عنوان کرد و گفت: ایجاد شادی، شور و نشاط دربین کودکان و نوجوانان، معرفی ظرفیت های محیط زیستی، پاسداشت زیبایی و ­پاکیزگی، حفظ و نگهداری و در نهایت معرفی این خلیج بزرگ به کودکان امروزی، از اهداف کانون در اجرای این برنامه بوده است.

در این روز سخنان و کارگاه‌هایی با هدف انتقال مفاهیم شناخت و موقعیت حساس جغرافیایی خلیج فارس به کودکان و نوجوانان صورت گرفت و یکی از کارشناسان اداره محیط زیست این شهرستان نیز به بیان مواردی در خصوص چگونگی حفظ و نگهداری از این نعمت خدادادی پرداخت.

در پایان والدین، کودکان و نوجوانان بندرگزی با تشکیل زنجیره انسانی شعار « از خزر تا خلیج فارس» را بر زبان آوردند.

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است