Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@23:58:33 GMT

عملیات شجاعانه العاد دشمن صهیونیستی را به لرزه انداخت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۷۱۰۴

عملیات شجاعانه العاد دشمن صهیونیستی را به لرزه انداخت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب؛ علمای مسلمان لبنان در بیانیه صادره از نشست هفتگی خود به «صبحی صبیحات» و «اسعد الرفاعی» قهرمانان عملیات العاد درود فرستادند و تاکیدکردند: عملیات شجاعانه آنها دشمن صهیونیستی را به لرزه انداخت و موجب شد آنها از نابودی نه چندان دور خود احساس خطر بیشتری کنند.

تجمع علمای مسلمان لبنان اظهار داشت: مسئولیت حفظ جان این دو قهرمان بعد از بازداشت بر عهده رژیم صهیونیستی بوده و باید با آنها مانند اسرای جنگی رفتار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه همچنین از گروه‌های مقاومت خواسته شده است، این دو قهرمان را در نزدیک‌ترین عملیات تبادل اسرا بگنجانند.

تجمع علمای مسلمان لبنان همچنین حمله تروریستی داعش به ایستگاه بازرسی مرکز پمپاژ آب در شرق کانال سوئز که به کشته شدن یک افسر و 10 سرباز و مجروح شدن 5 نفر دیگر منجر شد را محکوم کردند.

این تجمع تاکیدکرد: چنین عملیاتی با هماهنگی کامل دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکایی ـ صهیونیستی و با هدف تضعیف جوامع عربی و منحرف ساختن آنها از هدف اصلی خود یعنی آزادسازی فلسطین انجام گرفته است.



 

منبع: تقریب

کلیدواژه: تجمع علمای مسلمان لبنان فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام پارسایی، نماینده مجلس دهم در یادداشتی، با اشاره به اظهارات جنجال برانگیز بانکی پور درباره زنان ترکیه، نوشت؛

وقتی در دفاع از لایحه جنجالی عفاف و ‌ حجاب⁩ ناتوان می شوند، زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را به باد تهمت های ناروا می گیرند. ‏اگر یک ذره سیاست، انسانیت و شرم حالیشان بود، به این راحتی حرمت مردم یک کشور، از هر دین و مذهب و باوری را نمی شکستند!

‏عذرهای بدتر از گناه

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903197

دیگر خبرها

  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح