Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیشب رئیس جمهور از میزان واریز یارانه معیشتی به اقشار مختلف جامعه خبر داد. بعد از اتمام گفتگوی آقای رئیسی، مبلغ یارانه به ازای هر نفر ۳۰۰ تا ۴۰۰هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

گفته می شود این یارانه به ازای اصلاح روش تخصیص یارانه های ارزی که به نهاده ها و واردکنندگان اعطا می شد حال به مصرف کننده نهایی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی دیشب گفت: به صورت کامل برای همه دهک ها پرداخت یارانه کمک معیشتی صورت می گیرد.حجم تراکنش ها بالاست و تا نیمه شب مبالغ در حساب سرپرستان خانوار قرار می‌گیرد.

البته بعد از واریز این مبالغ در قالب پیامک هایی اعلام شد که امروز امکان برداشت این رقم ممکن نیست.

 با پیگیری از سازمان هدفمندسازی یارانه ها، مشخص شد که زمان برداشت و استفاده از این یارانه در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

شنیده ها حاکی از آن است که ابتدای خرداد و با اجرای طرح اصلاح روش تخصیص یارانه به اقلام اساسی امکان برداشت این رقم مهیا می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه نقدی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، ولادیمیر روگوف، مقام منصوب روسیه در منطقه زاپروژیا که به‌تازگی به مسکو الحاق شده است، گفت که نیروهای مسلح اوکراین دیشب قصد داشتند تا با موشک «اتکمز» به کریمه حمله کنند.

روگوف در کانال تلگرامی خود نوشت: همزمان با تدارک اوکراین برای حمله موشکی به جمهوری کریمه، مقامات روسیه دیشب سامانه‌های پدافند هوایی را بر فراز شهرهای «ژانکوی» و «سیمفروپول» فعال کردند.

به گفته وی، ارتش اوکراین در تلاش برای حمله به غیر نظامیان در شبه‌جزیره کریمه از چندین موشک بالستیک «اتکمز» استفاده کردند.

پیش‌تر اولگ کریوچکوف، مشاور رییس شبه‌جزیره کریمه از شهروندان این منطقه خواست تا از عکسبرداری از فعال شدن پدافند هوایی یا انتشار تصاویر مرتبط در فضای مجازی خودداری کنند. همچنین دیشب ترددد روی پل کریمه نیز به حالت تعلیق درآمد.

کد خبر 6093109

دیگر خبرها

  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • سیاره عطارد در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید