Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@16:18:54 GMT

◄ افزایش ایمنی جاده‌ها، با تبدیل راه اصلی به بزرگراه

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۷۳۱۸

◄ افزایش ایمنی جاده‌ها، با تبدیل راه اصلی به بزرگراه

تین نیوز الهام ندیمی :

اصفهان – الهام ندیمی بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: حوزه مهندسی و ساخت این اداره کل وظیفه احداث باند دوم در محورهای دو خط را بر عهده دارد. بر این اساس این محورها از راه‌های اصلی به بزرگراه ارتقا می‌یابد که نقش بسیار مهمی در ایمنی و کاهش تصادفات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش خبرنگار تین نیوز، وی افزود: در محورهای دو بانده تصادفات بسیار کمتر بوده و اگر مواردی نیز وجود داشته باشد بیشتر ناشی از خطای انسانی است.  

وی با بیان اینکه نظارت بر همه پروژه‌ها توسط مهندسان مشاور انجام می شود، گفت: برای ساخت هر جاده مطالعاتی در سه فاز توسط مهندسین مشاور انجام می‌پذیرد. که انتخاب این مشاوران بر مبنای توانایی علمی و عملی آنها است. همچنین ارزیابی فنی و اقتصادی پروژه‌ها بر عهده مهندسان مشاور است.  

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: تا زمانی که جاده‌های مواصلاتی کشور دو خط باشد ایمنی کامل ایجاد نمی‌شود. در جاده‌های چهارخطه قوس‌ها بر اساس سرعت مجاز (۱۱۰ کیلومتر بر ساعت) طراحی می‌شود.  

شاهسوندی خاطرنشان کرد: نمی‌توان گفت محوری ایمن است، بیشترین تصادفات استان در محور مبارکه مجلسی، برزک کاشان، تیران سامان، نایین انارک خور طبس و چادگان است. با اجرایی شدن باند دوم میزان تلفات کاهش یافته اما قطعاً به صفر نمی‌رسد و در تصادفات جاده‌ای باید سایر عوامل بروز تصادف را هم در نظر گرفت.  

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه و شهرسازی استان بزرگراه تین راه و شهرسازی تصادف استان اصفهان تبدیل راه اصلی به بزرگراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رییس اداره ثبت اسناد و املاک زابل گفت:دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای شش‌دانگ با هدف اجرای قانون حدنگار و تهیه نقشه‌های حدنگاری، پیشگیری از تعارض بین اسناد و جلوگیری از اختلافات ملکی و جعل اسناد مالکیت برای تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای خود به تک‌برگ با در دست داشتن اصل سند مالکیت دفترچه‌ای و مدارک شناسایی خود به اداره ثبت اسناد و املاک زابل مراجعه کنند.
رضادهمرده افزود: با توجه به تبصره ماده ۱۱ قانون حدنگار ارائه هرگونه خدمات ثبتی به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای قدیمی، توسط مراجع قضایی، اداری و نهاد‌های عمومی مانند شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بانک‌ها ممنوع و منوط به تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک‌برگی است.

دیگر خبرها

  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج چقدر زیان ساخت؟
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب