Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام شرکت بهمن دیزل علیرغم افزایش ۵ برابری هزینه های گمرکی به دلیل تغییر نرخ پایه ارز از  4200تومان به 25000 تومان و افزایش هزینه حمل و نقل خارجی و داخلی و همچنین افزایش پایه دستمزد نیروی انسانی در سال جاری به بیش از 50 %، بهمن دیزل کمترین افزایش قیمت را برای محصولات خود به شرح ذیل اعلام کرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است کامیون کشنده امپاور قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا است و دارای مجوز حمل کالای خطرناک نیز می باشد. این کامیون دارای موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) با 500 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک 12 سرعته ZF آلمان است. ضمن تجهیز به قوای محرکه بی نظیر، از مشخصات و تفاوت هایی که این کامیون را متمایز کرده می توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و... اشاره کرد. کامیون های فورس نیز با دارا بودن کابین بسیار راحت و مدرن در دو مدل ۶ و 5/8 تن، از موتور پر قدرت و استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره‌مند است که در دو  نوع خواب‌دار و بدون جای خواب تولید و آماده عرضه به بازار است.

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت های رقابتی بازار کامیون BD۵۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپشن جدید خودروهای آمریکا

آمریکا تا سال ۲۰۲۹ خودروهای جدید را ملزم به داشتن سیستم ترمز اضطراری می کند.

به گزارش ایسنا، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های ایالات‌متحده اعلام کرد که تمام خودروهای سواری و کامیون‌های جدید فروخته شده در ایالات‌متحده تا سپتامبر ۲۰۲۹ باید سیستم ترمز اضطراری خودکار داشته باشند و اعلام کرد که این قانون سالانه جان ۳۶۰ نفر را نجات می‌دهد و از حداقل ۲۴ هزار آسیب ناشی از این مشکل جلوگیری می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، سیستم‌های ترمز اضطراری خودکار از سنسورهایی برای تشخیص اینکه خودروها نزدیک به برخورد با خودروی دیگر یا عابر پیاده در جلو هستند، استفاده می‌کنند و اگر راننده این کار را نکرده باشد، به‌طور خودکار ترمز می‌گیرد. این قانون سیستم‌ را ملزم به شناسایی عابران پیاده در نور روز و  شب  می‌کند.

دیگر خبرها

  • آپشن جدید خودروهای آمریکا
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی