Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@14:08:08 GMT

انسداد ۵ حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۷۴۹۱

انسداد ۵ حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل

داور بستام گفت: از آغاز سالجاری تاکنون ۵ حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان مسدود و مسلوب المنفعه شده است که با انسداد آن‌ها ۶۷ هزار مترمکعب در مصارف آب زیرزمینی صرفه جویی شده است.

نماینده مجری احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی اکیپ‌های گشت و بازرسی در جهت حفاظت و صیانت از منابع آب گفت: در همین مدت از با تقلیل منصوبات دو حلقه چاه دیگر ۱۰۰ هزار مترمکعب در مصرف آب صرفه جویی بعمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بستام با اشاره به عملیات نصب و تجهیز چاه‌های مجاز به کنتور‌های هوشمند و حجمی نیز گفت: از اول سالجاری ۱۴ دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاه‌های مجاز در سطح استان اردبیل نصب شده است.

او با قدردانی از حمایت دستگاه قضایی استان و همکاری نیروی انتظامی گفت: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در راستای حفاظت و صیانت از منابع آب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و با تمام توان با متخلفین برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چاه غیر مجاز بازرسی و نظارت کنتور هوشمند منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار