Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@03:58:05 GMT

واکنش خواننده پیشکسوت به ماجرای ابتذال موسیقی پاپ

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۷۵۴۶

واکنش خواننده پیشکسوت به ماجرای ابتذال موسیقی پاپ

 

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

    پشت پرده حضور حجاب استایل ها در شبکه های اجتماعی دیدار صمیمانه بشار اسد با رهبر انقلاب اسلامی + فیلم انتقاد آقای مجری از حضور بازیگران در عرصه مجری گری + فیلم شیرین‌کاری‌های جالب علیرضا جهانبخش مقابل دوربین‌ + فیلم فداکاری فرمانده مرزبانی برای نجات جان یک سرباز + فیلم چگونه خواب بهتری داشته باشیم؟ آغاز به کار بخش مجازی نمایشگاه کتاب کنکور 1402 چگونه برگزار می‌شود؟ نکات طلایی یک «سوسیس بندری» نوستالژی + فیلم چند گیاه انرژی مثبت در فنگ شویی "همه‌ جا خان‌طومان"؛ شعرخوانی احمد بابایی + فیلم واکنش خواننده پیشکسوت به ماجرای ابتذال موسیقی پاپ + فیلم

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: گرانی ماکارونی رتبه بندی معلمان آزمون دستیاری یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 حجاب استایل رهبری انتقاد مجری علیرضا جهانبخش فداکاری فرماندهان خواب نمایشگاه کتاب کنکور سوسیس بندری فنگ شویی شهدای خانطومان ایرج خواجه امیری گرانی ماکارونی رتبه بندی معلمان آزمون دستیاری یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، پس از روی کار آمدن محرم نویدکیا، وضعیت مس رفسنجان از این رو به آن رو شده و پس از کسب نتایج موفقیت‌آمیز در لیگ برتر، این تیم دو روز قبل و در جام حذفی نیز موفق شد با غلبه بر پیکان در ضربات پنالتی، راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود.

طی یازده دیداری که نویدکیا روی نیمکت مس نشسته است، این تیم شکستی را متحمل نشده و با کسب چهار پیروزی و هفت تساوی (یک بازی پیروزی در ضربات پنالتی) توانسته است وضعیت رفسنجانی‌ها را سر و سامان ببخشد و در جام حذفی نیز به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته‌اند.

اما دست‌بند محرم نویدکیا در هفته‌های اخیر به سوژه مورد توجه صفحات مجازی خصوصا هواداران سپاهان و مس رفسنجان تبدیل شده است. جایی که سرمربی مسی‌ها هم در دوره‌های قبلی مربیگری خود و هم در مقطع فعلی با یک دستبند خاص در مسابقات حضور پیدا کرده است.

حالا مشخص شده است که دستبند نویدکیا، ساخته دست دخترش بوده و سرمربی مس نیز به او قول داده است که همواره این دستبند را به همراه داشته و به همین دلیل است که محرم همواره با این دستبند در مسابقات مختلف حضور پیدا می‌کند و آن را در هیچ شرایطی از خودش دور نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری