Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:25:07 GMT

سرعت بخشیدن به رفع آلودگی کارخانه سیمان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۷۵۶۵

سرعت بخشیدن به رفع آلودگی کارخانه سیمان ایلام

به گفته آقای غلامرضا ابدالی  با توجه به آلودگی‌های منتشره از دودکش‌های کارخانه سیمان ایلام، موضوع رفع آلودگی باید به سرعت در دستور کار مدیران این شرکت قرار گیرد و شاهد کاهش آلودگی در تمام بخش‌های مربوطه باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست در دیدار با مدیران کارخانه سیمان ایلام گفت: در سنوات اخیر به علت فرسودگی خطوط و سیستم فیلتراسیون کارخانه، آلودگی ذرات معلق خروجی از دودکش‌ها و تمام بدنه کارخانه سیمان، به نحو قابل توجهی افزایش پیدا کرده و موجبات آلودگی هوای محیط را فراهم نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابدالی گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست در راستای اجرای وظایف قانونی خود ضمن نظارت و پایش خروجی‌های واحد مذکور، اقدامات قانونی از جمله قرارگیری در لیست صنایع آلاینده و به دلیل تداوم آلودگی، موضوع به مراجع قضایی گزارش نموده است.

او گفت: به دلیل نزدیکی کارخانه به مراکز مسکونی، موضوع پایش و نظارت بر کارخانه سیمان و کاهش آلودگی هوا به صورت منظم و مستمر صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست کارخانه سیمان رفع آلودگی کارخانه سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۰۶ تن انواع کالا و محصول هستند. همچون روال هر هفته بیشترین عرضه های امروز مربوط به سیمان است. به این ترتیب یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۴۷۶ تن سیمان در تالار سیمان روی تابلو می رود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Ix8

دیگر خبرها

  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • این اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی با سرعت ۶ کیلومتربرساعت است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران