Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها سال 97 با تصویب در شورای نگهبان و تائید رئیس مجلس و رئیس‌جمهور ابلاغ شد و از همان زمان هم تغییرات در وزارت ورزش و همین طور فدراسیون‌های ورزشی کلید خورد؛ موضوعی که هر چند وقت یکبار با نامه دیوان محاسبات به وزارت ورزش دوباره مطرح می‌شود اما مدیرانی که از سالها قبل نام‌شان به عنوان بازنشسته مطرح بوده همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوایل اردیبهشت ماه امسال دوباره دیوان محاسبات در نامه‌ای به وزارت ورزش در خصوص استفاده از مدیران بازنشسته در فدراسیون‌ها نکاتی را گوشزد کرد و نوشت لازم است قطع همکاری با بازنشسته‌ها صورت بگیرد.

* شایعه بازنشستگی رئیس والیبال دوباره قوت گرفت

حالا در این بین گزینه ها، نامی که خیلی به گوش می‌رسد محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال است که پیش از این چند سالی را به عنوان معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش فعالیت می‌کرد. شنیده‌ها حاکی از این است وزارت ورزش در خصوص بازنشستگی داورزنی بسیار جدی است و حتی این احتمال وجود دارد در روزهای آینده سرپرست هم برای فدراسیون معرفی شود. 

موضوع بازنشستگی داورزنی در زمان مدیریت مسعود سلطانی‌فر هم مطرح بود اما با مکاتبات صورت گرفته با دولت وی به فعالیت خود ادامه داد. حالا خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه معاونت قهرمانی وزارت ورزش در خصوص بازنشستگی رئیس فدراسیون والیبال مذاکراتی را داشته است. موضوع بازنشستگی داورزنی 2 سال پیش هم مطرح و به شدت از سوی رئیس فدراسیون والیبال رد شد. او در این خصوص با استناد به چند اصل قانون گفته بود که می‌تواند حداقل تا 6 سال آینده به کار خود ادامه دهد.

* سرپرستی بازنشسته بدون خروجی در ژیمناستیک

علاوه بر داورزنی، حمید احمدی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک هم جزو مدیران بازنشسته است. حمید احمدی دی ماه سال گذشته با پایان دوره 4 ساله زهرا اینچه‌درگاهی به عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد. وی از همان زمان قرار بود شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کند و همین طور انتخابات کمیسیون‌ها را انجام دهد اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه حالا شنیده می‌شود این سرپرست فدراسیون بازنشسته است.

وی در گفت‌وگو با فارس، درباره اینکه بازنشسته است و آیا فعالیت او به این صورت در فدراسیون ژیمناستیک منعی ندارد، عنوان کرد: من طبق اساسنامه و با حکم وزیر ورزش آمدم. این سوال را باید از مسئولان بپرسید.

در این بین در وزارت ورزش و همین طور فدراسیون‌ها کارمندان دیگری هستند که زمان بازنشستگی آنها فرارسیده و در روزهای آینده حکم ابلاغی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ممنوعیت بکارگیری بازنشسته ها وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت