Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، سید علی موسوی دبیر و سخنگوی هیات تحقیق و تفحص مجلس از صنعت خودرو ، درباره آخرین اخبار از تحقیق و تفحص از صنعت خودرو اظهارکرد: طی فرآیند تحقیق و تفحص مجلس از صنعت خودرو، لیست جدیدی از اسامی مافیای خودرو به دست آورده‌ایم که به زودی آن را منتشر خواهیم کرد.

وی افزود: ریشه کن شدن مافیای خودرو، قطعا می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات صنعت خودروسازی کشور و بهبود کیفیت در این حوزه را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی مافیای خودرو دست به واردات قطعات دست دوم و بدون کیفیت می‌زند که استفاده این قطعات در خودرویی مانند پراید، خطرات جانی متعددی را برای مردم ایجاد کرده است.

موسوی با اشاره به موضوع واردات خودرو ادامه داد: واردات خودرو تا حدی می‌تواند بر تعدیل قیمت خودروی داخلی اثر گذار باشد اما نباید فکر کنیم که با واردات اتفاق خاصی در زمینه تعدیل قیمت خودرو بیفتد زیرا که فرآیند واردات نیز به دست مافیای خودرو خواهد افتاد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: البته بنده مخالف واردات خودرو نیستم چرا که به وسیله واردات می‌توانیم در حوزه افزایش کیفیت خودروی داخلی و ایجاد فضای رقابتی، اثرگذار باشیم. با این حال اما واردات نمی‌تواند اثر چندانی بر کاهش قیمت‌ها داشته باشد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: خودرو مافیا خودرو نماینده مافیای خودرو صنعت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 748541

دیگر خبرها

  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟