Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴۰۲ متهم در یازدهمین مرحله طرح رعد و کشفیات گسترده به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان صبح امروز در یازدهمین مرحله از طرح رعد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه حاصل روزها و شب ها کار اطلاعاتی است و در مجموع 402 نفر از متهمان دستگیر، 24 باند سازمان یافته مجرمان متلاشی و 164 نفر سارق دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 9 نفر از اراذل و اوباش تحت کنترل قرار گرفتند و اقدامات عملیاتی انجام شد و در ادامه 29 قبضه سلاح گرم و 102 قبضه انواع سلاح سرد که در درگیری‌ها و نزاع‌ها مورد استفاده قرار گرفته بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در این مرحله از طرح رعد 400 نفر از اتباع بیگانه و غیرمجاز جمع آوری و 37 نفر از خورده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند و بیش از 10 هزار لیتر مشروبات الکلی کشف و در این زمینه 4 نفر از فروشندگان دستگیر شدند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اجرای طرح مقابله با احتکار تصریح کرد: در راستای نظارت بر توزیع اقلام اساسی در بازار احتکارهایی در انبارها صورت گرفته بود به صورت ویژه بررسی شد و در یک مورد 40 تن آرد یارانه ای از انبار یک سنگبری، 75 تن انواع روغن خوراکی، 30 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: ارزش ریالی اموال مکشوفه و مسروقه در یازدهمین مرحله از طرح رعد 18 میلیارد تومان است و نتیجه اجرای این طرح‌ها 10 درصد کاهش جرایم خشن، 9 درصد کاهش سرقت‌ها و 27 درصد افزایش کشفیات و 25 درصد افزایش دستگیری سارقان است.

نزاع و درگیری طایفه ای قتل مرد میانسال را رقم زد/دستگیری قاتل درهمان ساعات اولیهدستگیری 3 عضو برجسته داعش در بغدادبازداشت 12 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی در بندرعباس/ دستگیری سایر متهمان ‌ادامه دارد

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات سلبی در حوزه اقدامات ایجابی نیز اقداماتی صورت گرفته که 72 درصد از پرونده‌های غیر امنیتی در معاونت اجتماعی منجر به صلح و سازش شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگیر شدند شهرستان ری طرح رعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6089942

دیگر خبرها

  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند