Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صبح ساحل، بعد از ظهر دوشنبه کلیپی در فضای مجازی و برخی شبکه‌های خارج از کشور منتشر شد که در آن ادعا می‌شد پس از برخورد ماموران پلیس با خودروی حامل سوخت قاچاق، مردم به پاسگاه چغازردی میناب حمله کرده اند و آتش سوزی و انفجار در پاسگاه به این علت بوده است. فرماندار شهرستان میناب حمله به ایست و بازرسی شهید چغازردی در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: خودروی حامل مواد مخدر در محوطه پاسگاه دچار حریق شد که خوشبختانه این اتفاق هیچ مصدومی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس قاسمی بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه ایست بازرسی شهید چغازردی میناب هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژ و۴۰۵ مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.

وی عنوان کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و انتقال آن به مقر انتظامی و در بازرسی دقیق، متوجه مواد مخدر جاساز در باک شدند.

به گفته قاسمی، هنگام بازرسی جهت کشف موادمخدر از داخل باک، ناگهان بر اثر جرقه‌ای که از پمپ بنزین خودرو پژ و۴۰۵ ایجاد شد، خودرو دچار حریق شد و یک دستگاه خودرو شخصی دیگر نیز که در پارکینگ کنار خودروی حامل مواد مخدر بود آتش گرفت که با تلاش مأموران آن خودرو به سرعت خاموش شد.

وی افزود: دستکاری سیستم برق خودرو که قاچاقچیان جهت جاساز مواد در سیستم پمپ بنزین خودرو انجام داده بودند، باعث ایجاد جرقه و نشتی بنزین و در نهایت آتش گرفتن خودرو شد که تلاش ماموران جهت خاموش کردن آن تا زمان حضور عوامل آتش نشانی بی نتیجه ماند. 46 کد خبر 1629682

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر قاچاق سوخت بنزین و گازوئیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه