Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@09:25:00 GMT

ورود سرمایه گذاران بین المللی اولویت مهم در مازندران است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۸۳۱۱

ورود سرمایه گذاران بین المللی اولویت مهم در مازندران است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور صبح سه شنبه در آئین افتتاحیه رویداد بین المللی گردشگری ساری ۲۰۲۲ با بیان اینکه ومازندران قطب گردشگری شمال کشور است، افزود: برگزاری این رویداد فرصتی را در اختیار قرار داد تا جاذبه‌های بی بدیل استان را معرفی کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم، دست یافتن به توسعه همه جانبه مطلوب و متوازن بوده است و صنعت گردشگری با توجه به ابعاد مختلف می‌تواند یکی از مسیرهای مهم برای رشد اشتغال جوانان و کشورهای عضو اکو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از اهداف بسیار مهم برای اشتغال جوانان مازندرانی، جذب فناوری‌های نوین و سرمایه گذاری خارجی است و این استان مجموعه‌ای سرمایه گذاری پرسود و زیرساخت‌های بندری است و مدیریت عالی دولت اعلام می‌دارد اصلی ترین اولویت، ورود سرمایه گذاران بین المللی در استان است.

حسینی پوریادآور شد: با حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری‌های خارجی ور فع موانع، زمینه سرمایه گذاری را فراهم می‌کنیم و اصولی نظیر ماندن مسائل فرهنگی امری مهم است زیرا گردشگر وارد حانه ای می‌شود که اخلاق در آن مورد توجه باشد.

استاندار مازندران یادآور شد: مهمان نوازی و اخلاق کریمانه مردم ایران را بسیار مهم برشمرد و این استان هر سال میزبان ۲۰ میلیون گردشگر داخلی است و این نشانه خوش اخلاقی مردم مهمان نواز استان است.

وی ادامه داد: جهت گیری کشورها در سیاست خارجی مسئله مهم دیگر است و یکی از افتخارات دولت مردمی این است که توانسته با کشورهای دوست و همسو به ویژه در جغرافیای اکو مبادلات سیاسی و اقتصادی خوبی برقرار کند و این رویداد نشان داد علی رغم پروژه‌های منزوی کردن ایران در عرصه‌های بین المللی با پیگیری رویکرد دولت مردمی این حصار نامشروع را شکستیم.

استاندار مازندران مسئله اقتصاد را بسیار مهم برشمرد و گفت: وجود زیرساخت‌های گردشگری نظیر رستوران‌ها و امکانات حمل ونقل از عوامل مؤثر در جذب گردشگر است.

وی گفت: مازندران قطب محصولات کشاورزی و لبنی است و نیمی از برنج کشور در این استان تولید می‌شود و رتبه نخست تولید مرکبات و رتبه برتر در تولید محصولات کشاورزی، ظرفیت بالای استان را تشکیل می‌دهد و مازندران آمادگی دارد دروازه ورود کشورهای اکو به اقیانوس هند باشد.

کد خبر 5486324

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران محمود حسینی پور ساری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی بسیج سازندگی احتکار خراسان رضوی ایلام آلودگی هوا مشهد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز عملیات بازی دراز سرمایه گذاری بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان

استاندار لرستان از رایزنی با سرمایه‌گذاران برای مشارکت در بخش‌های دولتی و خصوصی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌‌آباد، ابوطالب شفقت‌ شامگاه سه‌شنبه، در دیدار با جامعه روحانیت لرستان گفت: توسعۀ کشاورزی، بهره‌برداری از معادن و گسترش صنعت گردشگری از جمله ظرفیت‌های مهم این استان است که باید موردتوجه قرار گیرد.

او با اشاره به ضرورت برقراری تمدن اسلامی اضافه کرد: جامعۀ روحانیت با اندیشه‌ورزی مقدمات رسیدن به دولت اسلامی را فراهم کند.

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

 استاندار لرستان با تأکید به اینکه دبیرخانه تأمین مالی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در تهران تشکیل شده‌است، یادآور شد: ما تاکنون با ده‌ها سرمایه‌گذار تماس گرفته‌ایم تا در بخش‌های دولتی و عمومی در این استان سرمایه‌گذاری کنند.

شفقت با بیان اینکه تربیت و کمال انسان به‌عهده آموزش‌وپرورش و سایر بخش‌های دولتی است، اعلام کرد: طرحی را باید با گسترش مسجدمحوری ارائه دهیم تا متناسب با رشد فناوری به رشد معنوی انسان افزوده شود.

شفقت تأکید کرد: نیروی انسانی در پیشبرد زمانی در پیشبرد تولید و موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

انتهای پیام/‌644/.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران