Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالحسین سجادی گفت: خیرین سیستان وبلوچستان سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به حساب های ستاد دیه استان واریز کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سید عبدالحسین سجادی، مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان یان کرد: بعد از ادای فرائض، مهمترین دلیل نزدیکی به خداوند متعال خدمت به خلق که یکی از بهترین خدمات کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد غیر بزه کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: کمک به کاهش جمعیت زندانیان غیرعمد و خانواده‌های زندانیان یک فرهنگ موثر و کارگشا است که هر ساله در استان اجرا می شود که با آزادی زندانیان اهدای لبخند و شادی به فرزندان و همسرانی باشیم که سرپرست خانواده خود را به دلایلی ناخواسته در کنار خود ندارند.
 
مدیر ستاد دیه استان با اشاره به جشن های گلریزان ستاد دیه، افزود: مردم خیر و نیک اندیش سیستان و بلوچستان در جشن های گلریزان امسال کمک های خود را به صورت نقد و تعهد برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این استان اهدا کردند.
 
وی گفت: جشن های گلریزان ستاد دیه سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور از اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان رمضان ادامه داشت و این کمک ها از طریق خیرین به حساب های ستاد دیه واریز شد.
 
وی افزود: تعداد ۲۶ جشن گلریزان در سطح استان همراه با جشن گلریزان ویژه منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار برگزار شد و در این جشن ها سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به حساب های ستاد استان واریز شد، البته هنوز هم از سمت مردم و خیرین این کمک ها در حال واریز است.
 
وی با اشاره به آزادی زندانی های جرائم غیرعمد در ماه رمضان ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان تعداد پنج زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین از سطح زندان های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند و روند آزادی این عزیزان همچنان ادامه دارد.
 
این مقام مسئول گفت: تاکنون در ۱۵ شهرستان سطح استان جشن گلریزان برگزار شده و مبالغ جمع آوری شده برای آزادی زندانیان استان از محل پرداخت خیرین، نیکوکاران بوده است.
 
وی با اشاره به مهم ترین اقدامات ستاد دیه تشریح کرد: ستاد دیه سیستان و بلوچستان از ابتدای سال جاری ارتباط مستمر با زندان ها دارد و در حال تشکیل پرونده برا مددجویان جرائم غیرعمد و مطرح کردن پرونده های مددجوبان واجد شرایط در هیات امناء ستاد دیه استان و در نهایت تصویب و پرداخت بدهی و آزادی این عزیزان تا پایان سال است.
 
سجادی ادامه داد: در سال گذشته ۲۰۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند و طبق برنامه ریزی امسال ۴۵ زندانی غیرعمد در زندان های استان از زندان آزاد خواهند شد.
 
مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان تاکید کرد: سوانح رانندگی، عدم پرداخت مهریه و نفقه، حوادث کارگاهی و صدور چک‌های بی محل غیر از کلاهبرداری عمده جرایم زندانیان غیرعمد را تشکیل می‌دهند که در این راستا افراد اگر تنها کمی بیشتر احتیاط می‌کردند و قوانین و مقررات جامعه را رعایت می‌کردند، به طور حتم امروز گرفتار زندان نبودند.
 
وی گفت: جشن گلریزان یکی از بهترین راه‌ها برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکوم به دیه به شمار می‌رود که در این راستا هر ساله این جشن در سراسر کشور و استان برپا شده و از این طریق زمینه آزادی افراد زیادی فراهم می‌شود.
 
سجادی خاطرنشان کرد: شماره حساب ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت و شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه استان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد خیر و نیک اندیش است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزادی زندانیان ستاد دیه سیستان و بلوچستان برای آزادی زندانیان ستاد دیه استان جرائم غیرعمد جشن گلریزان کمک ها جشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: در راستای رایزنی های مستمر با خیران و نیکوکاران برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، با حضور پزشکی که یکی از فرزندان شهدای والا مقام استان است بخشی ازبدهی ۳۷۰ میلیون ریالی یکی از زندانیان پرداخت  تا وی از زندان آزاد شود.

علی عباس فلاحتی مطلق افزود: زندانیان جرائم غیر عمد مجرم نیستند بر اثر اشتباه غیر عمد و یا بدهکاری مالی وارد زندان شده که نیازمند کمک و مساعدت خیران نیکوکار هستند.
وی از مردم و خیران خواست برای کمک به این گونه زندانیان اهتمام ویژه داشته باشند.

ساختمان ستاد دیه برای جذب کمک های مردمی جنب درب شرقی مصلی امام خمینی یاسوج واقع شده است.
همچنین مردم می توانند وجوهات نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را به شماره کارت بانک ملی۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳  واریز کنند.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد