Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت: هشتمین دوره از مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی سراسر کشور (بهار-۱۴۰۱) آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسطامی سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از آغاز هشتمین دوره از مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی سراسر کشور (بهار-۱۴۰۱) خبر داد و گفت: کلیه علاقه مندان می‌توانند از طریق تلفن همراه با لینک: https://b۲n.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/۸pnu و از طریق سیستم‌های کامپیوتری با لینک: https://docs.google.com/forms/d/۱LQFYJqIjESyVuFpHjSL۱aYHZo_LigH-zMvYk۸I۹۰XBw/edit#responses نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


بسطامی درخصوص مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی گفت: این اداره کل با شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال ۱۳۹۹ اقدام به برگزاری هفت دوره مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی کرده و تاکنون بیش از ۴۵ هزار نفر از دانشگاه‌های سراسر کشور در این پویش با هدف دانش افزایی ورزشی جامعه دانشگاهی شرکت کرده اند.


وی مهلت شرکت درمسابقه را تا ۲۰ خردادماه اعلام کرد و افزود: نتایج این مسابقه تا پایان خرداد ماه از طریق پورتال اداره کل اعلام خواهد شد.


همت اله بسطامی از دانشجویان، کارکنان، اساتید هیات علمی و مدعو دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور دعوت کرد با همت عالی و همدلی و همراهی اثربخش در این مسابقات بیش از پیش مشارکت داشته باشند.


وی با عنوان اینکه این مسابقات با رویکرد مدیریت سبز و بدون استفاده از کاغذ طراحی شده است، اظهار داشت:برای کلیه شرکت کنندگانی که به تمامی سوالات این مسابقه پاسخ صحیح داده باشند، تقدیر نامه‌ای از طرف مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور صادر می‌شود.


شایان ذکر است، شرکت برای عموم خانواده بزرگ دانشگاهی (سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور) آزاد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ثبت نام مسابقات اطلاعات عمومی اطلاعات ورزشی موسسات آموزش عالی موسسات آموزش عالی دانشگاه پیام نور اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزشی طرح ارتقا قاریان استان یزد با تدریس استاد علی‌اکبر کاظمی و حمایت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان آغاز شد.
 
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزشی ارتقا قاریان در حوزه آموزش‌های تخصصی رقم می‌خورد گفت: این دوره امسال ویژه قاریان ممتاز استان برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی اضافه کرد: این دوره با حضور ۱۵ نفر از قاریان جوان و برجسته سراسر استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. 
وی ادامه داد: این دوره با هدف آماده‌سازی بیشتر این قاریان جهت شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک