Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@15:10:29 GMT

مهدی امیرآبادی: بازی با فولاد از دربی سخت‌ تر است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۸۴۹۷

مهدی امیرآبادی می گوید 

مهدی امیرآبادی کاپیتان اسبق استقلال در خصوص بازی های استقلال در لیگ بیست و یکم صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مهدی امیرآبادی در خصوص برد شب گذشته استقلال مقابل شهرخودرو که باعث شد یک گام دیگر به قهرمانی لیگ برتر نزدیک‌تر شود به فارس گفت:

خداراشکر در این مقطع که رقابت داغی بالای جدول بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد، با توجه به تساوی رقیب مقابل ذوب‌آهن، سه امتیاز خیلی خوبی به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم همینطور بدون توجه به حواشی اخیر کارشان را ادامه بدهند و نتایج خوبی بگیرند.

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص اینکه کار این تیم در ورزشگاه آزادی سخت شد و رسیدن به پیروزی تا آخرین دقیقه طول کشید، گفت:

چون از طرفی استرس نزدیک شدن پرسپولیس را داشتند و از طرفی ماجرای بازیکن گابنی گل گهر نیز فشار دیگری را ایجاد کرده بود. استقلال می‌خواهد بعد از چند سال به هوادارانش جام بدهد و این مساله هم باعث بیشتر شدن استرس می‌شود. با اینحال بازیکنان توانستند در زمین به آنچه می‌خواهند برسند و امتیاز کامل بازی را برای خودشان نگه دارند. 

او با اشاره به 4هفته باقی مانده لیگ برتر، عنوان کرد:

صددرصد حساسیت و استرس در این بازی‌های باقی مانده بیشتر خواهد شد اما بازیکنان باید بدون توجه به حواشی تمرینات  را پشت سر بگذارند، با تمرکز تیمی کامل برای هر بازی آماده شوند و به کارشان ادامه بدهند. هر هفته هم حساسیت خاص خودش را دارد. باید هفته به هفته جلو بروند و اصلا از الان به این فکر نکنند که چه زمانی با چه تیمی بازی دارند.

امیرآبادی در خصوص فشارهایی که طی روزهای اخیر به واسطه پرونده اریک باگناما و مساله کم شدن امتیاز روی استقلال ایجاد شده، گفت:

همه چیز دست به دست هم داده که استقلال وارد حاشیه شود اما امیدوارم بازیکنان و کادرفنی بدون توجه به این مسائل تا قهرمانی پیش بروند. استقلال خیلی بزرگتر از این حواشی و حرف‌ها است. فوتبال داخل زمین چمن است و همه چیز در مستطیل سبز نشان داده می‌شود. به غیر از این دیگر فوتبال نیست. باید اجازه بدهند مردم از فوتبال لذت ببرند.

بازیکن اسبق استقلال در مورد بازی بعدی مقابل فولاد خوزستان، گفت:

بازی خیلی سختی است. حتی به نظرم از بازی با پرسپولیس سخت‌تر است. تیم جواد نکونام در لیگ قهرمانان آسیا خیلی خوب نتیجه گرفت. تیمی یکدل هستند. فوتبال تاکتیکی-تکنیکی خیلی خوبی را به نمایش می‌گذارند. استقلال مسیر خیلی خوبی را برای قهرمانی رفته و به این عنوان خیلی نزدیک شده ولی اعضای تیم نباید فکر کنند این راه تمام شده که بازی‌های بعدی را جدی نگیرند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت کنایه دوباره فرزاد حاتمی به تارتار: مقابل پرسپولیس با دو مهاجم بازی نکن! حکایت میرشاد ماجدی و رسانه های زرد؛ توییتر یک شبکه اجتماعی است! رکورد عجیب لیونل مسی؛ زدن 12 شوت به تیرک دروازه رقبا در فصل جاری بنر هواداران اتلتیکو ماردید خطاب به رئال مادرید: رسانه‌ها و داوران 120 سال است که برای شما تونل افتخار زده‌اند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی امیرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به محرومیت سید حسین حسینی کاپیتان استقلال در دیدار مقابل تراکتور و با توجه به برگزاری بازی حساس آبی پوشان تهرانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز جواد نکونام و اعضای کادر فنی استقلال به شدت نسبت به دقایق ابتدایی بازی مقابل این حریف تبریزی نگاه ویژه دارند.

با توجه به کم تجربه بودن دروازه‌بان دوم تیم استقلال و عدم حضور در چنین مسابقاتی با این وسعت و حساسیت جواد نکونام در نظر دارد با استحکام بخشیدن هرچه بیشتر به خط دفاعی و بازیکنان حاضر در خط هافبک شرایط ایجاد کند که بازیکنان تیم تراکتور برای رسیدن به دروازه استقلال کار سختی را در میانه زمین داشته باشند.

هر چند تیم تراکتور دارای هافبک‌های خطرناک داخلی و خارجی است و مهاجمان این تیم این روز‌ها شرایط سختی را برای مدافعان رقیب تیمشان به وجود آورده‌اند، اما قرار است استقلال در ابتدای بازی برای روحیه بخشیدن به دروازه‌بانش و جلوگیری از خطر گل خوردن در خانه حریف با دفاع چند لایه و پرس تیم تراکتور از جلو حریفش را عقب و دور از دروازه خودش نگه دارد تا شانسش برای کسب حداقل امتیاز بیشتر شود.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال برنامه‌های ویژه‌ای هم برای ضد حمله زدن به دروازه تراکتور مدنظر قرار داده که همین امر قطعاً روی عدم حمله همه جانبه تیم تراکتور روی دروازه استقلال تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند