Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@21:36:56 GMT

برگزاری ۷ هزار کلاس درس جبرانی برای مقطع ابتدایی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۸۵۲۰

برگزاری ۷ هزار کلاس درس جبرانی برای مقطع ابتدایی در لرستان

معتمدی گفت: بیش از ۷ هزار کلاس درس جبرانی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی لرستان در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقیه معتمدی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: با توجه به اینکه بیش از دو سال کلاس های درس به صورت مجازی برگزار شد، افت تحصیلی به صورت پنهان و آشکار در همه مقاطع مشاهده شد که از ۱۴ فروردین امسال کلاس های درس به صورت حضوری برگزار شد تا بخشی از این افت تحصیلی جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر هفت هزار و ۸۷ کلاس درس جبرانی توسط سه هزار و ۵۸۳ معلم در مقطع ابتدایی در حال برگزاری است که تلاش می شود نکات مهم درسی به دانش آموزان ارائه گردد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه آزمون کتبی دانش آموزان مقطع ابتدایی از اول خرداد برگزار می شود، تصریح کرد: در پایه اول، دوم و سوم ابتدایی دروس ریاضی و فارسی و در پایه های چهارم، پنجم و ششم درس ریاضی، علوم و فارسی علاوه بر ارزیابی های آموزش، آزمون برگزار می شود که از مرحله طراحی سوال تا تصحیح بر عهده معلم است.

معتمدی بیان کرد: همچنین در پایه ششم علاوه بر ابزارهای ارزیابی، آزمون های هماهنگ منطقه ای برای همه دروس و به طور همزمان برگزار می شود که امتحانات مقطع ابتدایی از ۱ تا ۱۲ خرداد ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: می طلبد طی روزهای باقیمانده از سال تحصیلی، دانش آموزان با هماهنگی معلمان و اولیا تلاش نمایند تا بتوانند نکات مهم درسی را یاد گرفته و با بهره گیری از کلاس های جبرانی، آزمون موفقی داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقطع ابتدایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: حدود ۵۰ درصد از ترک تحصیل کنندگان و بازماندگان از تحصیل در دوره ابتدایی در استان جذب شدند.

علی مطهری، ۱۰ اردیبهشت ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، افزود: در ۲.۵سال اخیر ۱۰۳۴ کلاس به تعداد کلاس‌های درس استان اضافه شده و برای رسیدن به میانگین کشوری در استان ۵ هزار کلاس درس نیاز است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷۰۰ کلاس درس نیمه تمام در استان داریم که در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت خیرین و مولدسازی این کلاس‌ها را در سریعترین زمان به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه شاخص در هفته معلم برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نواختن زنگ سپاس از معلم، اعزام ۴۵ معلم، مدیر، مشاور نمونه استانی به دیدار با مقام معظم رهبری، تجلیل ۲۰معلم نمونه و منتخب استانی، نشست صمیمی با بازنشستگان فرهنگی، نشست فرهنگیان با استانداران از جمله این برنامه‌ها هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه کمبود معلم یک مسئله کشوری است، اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید ۲۲۰۰نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی، ۱۰۰۰معلم از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جذب خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: برای سال تحصیلی جدید میزان افزایش شهریه مدارس غیر دولتی حدود ۴۰درصد در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده