Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه مدیر کل شیلات هرمزگان از بندر صیادی رمچاه بازدید وبا جمعی از جامعه صیادی و پیمانکاران پروژه بندر صیادی رمچاه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در این بازدید ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته، برتکمیل هرچه سریعتر فاز دوم این بندر صیادی در جهت ارتقای خدمات رسانی به جامعه صیادی و پشتیبانی از مجموعه های آبزی پروری تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسین حسینی با بیان اینکه هرمزگان از جایگاه ویژه ای در صید و صیادی برخوردار است تصریح کرد: بدون شک تلاش برای افزایش سطح رفاه جامعه صیادی و همچنین توسعه بنادر صیادی یکی از اولویت های مهم در استان هرمزگان است.

حسینی با تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط شیلات هرمزگان، پیمانکار و مسئولان امر در تحویل و بهره برداری به موقع از این پروژه گفت: این پروژه را می توان یکی از دست آوردهای خوب انقلاب اسلامی و از اولین بنادر صیادی استان پس از انقلاب خواند.

در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه این بندر صیادی از ۷۹۵ نفر صیاد، با حدود ۲۰۰ فروند شناور صیادی برخوردار است تصریح کرد: این بندر صیادی علاوه بر پشتیبانی از فعالیت های آبزی پروری حدود ۲۶ هزار تن از صید استان هرمزگان را به خود اختصاص داده است.

عبدالرسول دریایی با بیان اینکه فاز نخست این بندر که مربوط به بازوی غربی آن می‌شود با طول ۶۹۰ متر و ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار استانی در سال گذشته به بهره برداری رسید و  تصریح کرد: فاز دوم آن نیز با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیلارد ریال  در دست اقدام است‌.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب ایران جامعه معاون وزیر هرمزگان بندر صیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی گفت: بخشی از پروژه‌های بهسازی و توسعه در کریدورهای اصلی زنجان - بیجار، زنجان - دندی - تخت سلیمان، زنجان - بناب، منجیل، سه‌راهی سلطانیه به قیدار و همدان و همچنین بهسازی کلور به درام از حوزه شهرستان طارم است که امسال با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی راه و حمل‌ونقل را یکی از مؤلفه‌های توسعه هر کشوری عنوان کرد و افزود: استان زنجان به جهت موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در کریدور اصلی کشور به عنوان محور حیاتی در بحث حمل‌ونقل شناخته می‌شود که توجه به ایمنی محورهای مواصلاتی این استان از اولویت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی را از مهمترین وظایف راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان دانسته و گفت: با توجه به اعتبارات تخصیصی بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

وی اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راه‌ها دانست و ادامه داد: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان - قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی وبهسازی شد.

اسماعیلی از برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان - قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در دو لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه حل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه به هزینه‌های بالای ساخت راه اشاره کرد و ادامه داد: ساخت یک کیلومتر راه اصلی حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد که با شرایط اقتصادی حاکم و محدودیت‌های اعتباری باید از ظرفیت‌های خارج از اعتبارات دولتی که می‌تواند به پروژه‌ها تزریق شود استفاده کرد.

وی با بیان اینکه استان زنجان ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: ۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

کد خبر 6090434

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه