Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:00:39 GMT

حضور نماینده ولی فقیه در گیلان در جمع کودکان سرطانی+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۸۶۱۵

حضور نماینده ولی فقیه در گیلان در جمع کودکان سرطانی+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، به مناسبت هفته سلامت صبح امروز آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان به همراه ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین جمعی از مسوولان دانشگاه، از مرکز آموزشی درمانی ۱۷شهریور رشت بازدید کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با حضور در بخش خون و آنکولوژی و هم‌چنین هماتولوژی با بیماران بستری، کادر درمان و همچنین همراهان بیماران گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت‌الله فلاحتی در این بازدید ضمن عیادت از بیماران و گفتگوی صمیمی و پدرانه با بیماران و همراهانشان، هدایایی را نیز به بیماران کودک بستری اهدا کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در عیادت از بیماران سرطانی بستری در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت با تقدیر از زحمات کادر درمان، به اهمیت احیا نفس اشاره کرد و گفت: بنا بر تعابیر اسلامی هرکسی اگر بخواهد جان یک نفر را نجات دهد انگار همه عالم را نجات داده است.

 

فلاحتی داشتن روحیه منعطف و‌ بشاش کادر درمان را در بهبود بیماران حایز اهمیت برشمرد و افزود: بسیاری از بیماران با نگاه، لبخند و روحیه آرام و بشاش پزشکان و پرستاران درمان میشوند.

ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در جریان بازدید از بخش های مختلف ضمن بررسی وضعیت بیمارستان و ارزیابی کمی و کیفی خدمات ارایه شده، با بیماران و کادر درمان گفتگو کرد.

گفتنی است در این بازدید، کودکان بیمار بستری در بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت از حضور و عبادات نماینده ولی فقیه در گیلان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان ابراز خرسندی کرده و حضورشان را مایه دلگرمی خود دانستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان سرطانی آمار سرطان گیلان عیادت از کودکان سرطانی نماینده ولی فقیه در گیلان کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خیرخواهانه کریستوفر کنت برای کودکان سرطانی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خوشحالی ناکام دروازه‌بان؛ تجربه شادی و غم در کسری از ثانیه (فیلم) گلزن ترین دروازه بان تاریخ فوتبال جهان (فیلم) مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید (فیلم)

دیگر خبرها

  • اقدام خیرخواهانه کریستوفر کنت برای کودکان سرطانی (فیلم)
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • اقدام خیرخواهانه این دروازه‌بان برای کودکان سرطانی | ویدئو
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی