Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو‌ تیم ملی ووشو‌ گفت: امیدوارم از این به بعد هیچ مسابقه‌ و رویداد بین‌المللی لغو نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، علی خورشیدی قهرمان ووشوی جهان درباره تعویق در زمان برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: متاسفانه این تنها رویدادی نبوده که لغو شده، بلکه در 3 سال گذشته مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین جام جهانی هم برگزار نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع هیچ تورنمنت و رویداد بین‌المللی در رشته ووشو در 3 سال اخیر برگزار نشده و لغو بازی‌های آسیایی هم بیشتر از همیشه برایمان ناراحت کننده است. شاید لغو این بازی‌ها ناراحت کننده شد، اما به قول قدیمی‌ها «دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد» و بالاخره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ما طی این مدت از مسابقات دور بودیم، اما فدراسیون اردوی بلندمدتی برگزار کرد و این باعث شد در شرایط خوبی قرار بگیریم و این اتفاق خوبی بود. باید از رئیس فدراسیون و کادر فنی تیم ملی که بهترین شرایط را فراهم کردند، تشکر ویژه‌ای داشته باشم. ما با وجود اینکه می‌دانیم شرایط مالی فدراسیون خوب نبود، اما هیچ کمبودی احساس نکردیم و مسئولان هر چه که لازم بود، فراهم کردند که جا دارد، تشکر کنم.

ملی‌پوش ووشوی ایران عنوان کرد: اردوی بلندمدت خیلی خوب بود، ولی به هر حال بازی‌های آسیایی لغو شد و البته کاری هم از دست هیچکس برنمی‌آید و باید با حقیقت کنار بیاییم. بر همین اساس نیز به زودی تمریناتم رو شروع می‌کنم.

خورشیدی گفت: خوشحالم از اینکه فدراسیون می‌خواهد لیگ را زود برگزار کند و البته مسابقات WWF هم هست. امیدوارم از این به بعد هیچ مسابقه‌ و رویدادی لغو نشود. همچنین امیدوارم یک مسابقه برون‌مرزی فراهم شود تا در آن شرکت کنیم، چون ما ورزشکار هستیم و باید مسابقه بدهیم.
انتهای پیام/


 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم