Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران گفت: جلسات هماهنگی این نمایشگاه از اسفند سال ۱۴۰۰ با محوریت این کمیسیون در محل شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد و طی بازدیدی که در ۱۹ اردیبهشت از نمایشگاه داشتیم، آخرین جلسه هماهنگی برگزار و تأکیدات لازم برای انجام کارهای باقی مانده انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نرگس معدنی پور عضو شورای شهر تهران صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران درباره برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب اظهار کرد: از فردا ۲۱ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۰ صبح تا هشت شب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسات هماهنگی این نمایشگاه از اسفند سال ۱۴۰۰ با محوریت این کمیسیون در محل شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد و طی بازدیدی که در ۱۹ اردیبهشت از نمایشگاه داشتیم، آخرین جلسه هماهنگی برگزار و تأکیدات لازم برای انجام کارهای باقی مانده انجام شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۸۰۰ ناشر در این دوره از نمایشگاه حضور دارند، خاطرنشان کرد: ۱۷۰ ناشر خارجی نیز در این دوره حضور یافته اند.

معدنی پور با بیان اینکه تمام ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند، گفت: هیچ یک از ناشران در سازه های موقت حضور ندارند. شعار امسال با کتاب سلامتیم است که در این راستا برای رعایت پروتکول های بهداشتی امکان خرید آنلاین نیز فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور است، یادآور شد: از نهادهای اثرگذار و تمام واحدهای خدماتی شهرداری تهران برای برگزاری این نمایشگاه تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران نمایشگاه بین المللی کتاب شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد

با منتفی شدن حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ یمن به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حاضر خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر احتمال منتفی شدن حضوری هندی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران،‌ علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران در توئیتی نوشت: علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات «وعده صادق» و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،‌ حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران