Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@04:58:28 GMT

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در۱۵ استان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۸۹۳۵

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز با عبور موجی از روی نوار شمالی کشورمان برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، دامنه‌های زاگرس در کردستان، همدان، مرکزی و لرستان، دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین و البرز، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه فردا چهارشنبه نیز بارش‌ها در این مناطق به صورت پراکنده ادامه دارد، افزود: روز پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود و در روزهای پایانی هفته بارش‌های بهاری در نیمه شمالی کشور را انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا شرایط برای تشکیل گرد و خاک روی کشور عراق مهیا است و به همین خاطر طی این دو روز با پدیده گرد و غبار در استان‌های غربی و جنوب غربی کشور مواجه هستیم، ادامه داد: امروز بخش‌های مرکزی و شرقی آب‌های خلیج فارس هم مواج و متلاطم است.

گودرزی در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: تهران امروز آسمانی قسمتی ابری و گاهی نیمه ابری همراه با وزش باد را دارد که این وزش باد، گاهی می‌تواند شدید باشد و از این رو با احتمال خیزش گرد و خاک در بخش‌های جنوبی و غربی استان مواجه هستیم و بیشینه دمای پایتخت هم امروز به ۲۶ درجه بالای صفر می‌رسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گرانی ماکارونی رتبه بندی معلمان آزمون دستیاری یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 رگبار باران رعد و برق گرانی ماکارونی رتبه بندی معلمان آزمون دستیاری یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این اطلاعیه آمده است پیرو هشدارسطح زرد شماره6و با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبارباران و رعد و برق همراه باوزش بادشدیدموقت(با احتمال گردوخاک)پیش بینی می شود .

فعالیت این سامانه از فردا در کلیه مناطق استان دوشنبه مورخ (۱۷/۰۲/۱۴۰۳) آغاز می‌شود و تا اواخرهفته جاری ادامه دارد.

در این شرایط  احتمال آبگرفتگی معابروسیلابی شدن رودخانه ها،احتمال برخورد صاعقه وخسارت به سازه های موقت در اثر تندباد لحظه ای وجود دارد.

آمادگی دستگاه های اجرایی برای آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل ها-خودداری از تردد در حاشیه رودخانه ها،مسیل ها واجتناب ازفعالیتهای کوهنوردی -خودداری از چرایدام و تردد عشایردر حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع-محکم سازی سازه های سبک، گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی وتوجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی ضروری است.

دیگر خبرها

  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • شدت بارندگی‌ها در کردستان کمتر می‌شود
  • رگبار باران و رعد و برق در آذربایجان غربی
  • تداوم نزول برکات آسمانی تا ساعات آینده
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور