Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- روز بدون بستری کرونایی برای چندمین بار در استان رقم خورد و افراد بهبود یافته از بیماری کرونا در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز به ۱۰ هزار و ۵۵۰ نفر رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، روز گذشته نیز در استان سمنان یک روز بدون بستری کرونایی بود و امیدواریم که روند کاهش میزان مبتلایان و همچنین بیماران بستری کرونایی در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از دیگر اقدامات برای افزایش سطح ایمنی تزریق و تکمیل واکسیناسیون است که در استان سمنان در حال حاضر افراد واجد شرایط برای تزریق دوز چهارم نیز فراخوانده شدند.

در حال حاضر میزان پوشش واکسیناسیون دوز سوم در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به 65 درصد رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری نشده است.

کامران قدس درباره آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس گفت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 60 هزار و 389 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی‌ شده‌اند.

وی افزود: مجموع بیماران بستری‌ شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 11 هزار و 763 نفر رسیده است و 48 هزار و 626 بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

3 بیمار جدید کرونایی در آران و بیدکل بستری شدندکرونا در جهان/ ابتلای بیش از 334000 نفر در 24 ساعت گذشته + جدول تغییراتتزریق 26 میلیون واکسن کرونا در تهران/منطقه 4 داغ‌ترین نقطه کرونایی تهران بود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 10 هزار و 550 نفر رسید.

انتهای پیام/363/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری کرونایی بیماری کرونا شیوع بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد