Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@03:12:07 GMT

گود برج میلاد شرایط نامناسبی را فراهم کرده است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۹۱۰۵

گود برج میلاد شرایط نامناسبی را فراهم کرده است

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: ایمن سازی گود برج میلاد به شدت احساس نیاز می‌شود و این موضوع در حال پایش است.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی عباسی گفت: گود برج میلاد یکی از خطرناک ترین گودهای پایتخت است زیرا سازه های حساسی در مجاورت با آن قرار دارد و شرایط نامناسبی را فراهم کرده است.

به گفته رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران، ایمن سازی گود برج میلاد به شدت احساس می شود و این موضوع در حال پایش است  همچنین در اخرین جلسه مقرر شد شهرداری برای پایدارسازی و ایمن سازی گود اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی گفت: گود برج میلاد از ناجا به شهرداری واگذار شده اما قرار نیست هتلی در آنجا احداث شود، مطالعات پایدارسازی این گود پرخطر انجام شده و به دنبال پیمانکار هستیم.

پیشتر عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران گفته بود که گود مجاور برج میلاد یکی از ۲۰۰ گود پرخطر پایتخت محسوب می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برج میلاد شورای شهر تهران گود برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیدار حساس امروز مقابل سپاهان که تعیین کننده برای قهرمانی سرخ پوشان در لیگ برتر است، دانیال اسماعیلی‌فر را در سمت راست خط دفاعی ندارد و به دلیل محرومیت مدافع کناری خود را از دست داده که این اتفاق می‌تواند آنها را به دلیل نفوذهای خطرناک میلاد زکی‌پور دچار دردسر کند.

میلاد زکی‌پور که همواره نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته و بحث حضورش هم در این تیم مطرح بود، در دور رفت لیگ برتر نزدیک بود دروازه سرخ پوشان را باز کند که عکس‌العمل درخشان علیرضا بیرانوند مانع از گلزنی او شد.

با این وجود زکی‌پور انگیزه زیادی دارد تا امروز هم در تقابل با پرسپولیس بدرخشد و مثل دیدار رفت که یکی از مهره‌های تاثیرگذارشان برای برتری یک بر صفر برابر سرخ پوشان بود، امروز هم مثمر ثمر کار کند.

زکی‌پور که فصل گذشته سه گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد و این فصل هم با پاس‌های خود زمینه‌ساز چهار گل برای طلایی پوشان شده، این فرصت را دارد تا در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر، با آزادی عمل بیشتری در سمت چپ زمین کارش را انجام بدهد و با ارسال‌های خطرناک خود موقعیت‌سازی کند.

دیگر خبرها

  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • جواد خیابانی: المپیک باستان حدود 776 سال قبل از میلاد مسیح بوده است / فیلم
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی