Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:47:20 GMT

ترکیب آسیایی تیم ملی تکواندو اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۹۳۲۴

ترکیب آسیایی تیم ملی تکواندو اعلام شد

به گزارش ایرنا، ششمین جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو، با حضور اصغر رحیمی، فیض‌الله نفجم، هادی افشار و یوسف کرمی به عنوان اعضای کمیته فنی، بیژن مقانلو، مجید افلاکی و مسعود حجی‌زواره به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی مردان، علی تاجیک رئیس سازمان تیم ملی، مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون و هادی ساعی رییس فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود لشگری دبیر و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو در خصوص تصمیمات این جلسه، گفت: با توجه به اینکه نتایج جام ریاست فدراسیون جهانی که اسفند ۱۴۰۰ در تهران برگزار شد در سال ۲۰۲۳ محاسبه خواهد شد و پس از تعویق بازی‌های آسیایی و یونیورسیاد دانشجویان عملکرد تکواندوکاران در مسابقات انتخابی و همچنین لیگ برتر تکواندو مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق قانون اتحادیه تکواندو آسیا هر کشور مجاز به اعزام ۶ تکواندوکار از ۸ وزن قانونی به مسابقات قهرمانی آسیا است، بر همین اساس تصمیم بر این شد که ۲ وزن منهای ۵۴ کیلوگرم و منهای ۸۷ کیلوگرم از دستور کار اعزام خارج شده و در سایر اوزان نفرات خود را به بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم.

لشگری یادآور شد: پس از بحث و تبادل نظر توسط اعضای کمیته در نهایت مهدی حاج موسائی در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم، دانیال بزرگی در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن منهای ۷۴ کیلوگرم، محمدحسین یزدانی در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم و علیرضا نادعلیان در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: بعد از پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا، کره‌جنوبی میزبان یک تورنمنت بین‌المللی است که علی نجفی، متین رضایی و برنده مبارزه سیاوش بیات و امیرحسین محمدخانلو برای حضور در این رقابت‌ها به همراه تیم ملی به کره جنوبی اعزام خواهند شد.

بیست و چهارمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا ۲۴ تا ۲۷ ژوئن، (سوم تا ششم تیرماه) به میزبانی کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

منبع: فدراسیون تکواندو برچسب‌ها لیگ برتر تکواندو مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر تکواندو مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون تکواندو لیگ برتر تکواندو مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون تکواندو مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون تکواندو وزن منهای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی