Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:04:00 GMT

آثار جدید کمیسیون ملی یونسکو-ایران رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۹۴۲۸

آثار جدید کمیسیون ملی یونسکو-ایران رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیسیون ملی یونسکو-ایران با بیش از نیم قرن سابقه انتشاراتی، دارای کتاب‌هایی منحصر به فرد در حوزه‌های مختلف کاری یونسکو است و این آثار شامل کتاب‌های نفیس در قالب ترجمه، تألیف و گردآوری در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

غرفه کمیسیون ملی یونسکو با هدایت کتابخانه و مرکز اسناد این کمیسیون که به تازگی در مجموعه جندی شاپور بازگشایی شده است آماده خدمت رسانی به محققان، دانشجویان و سایر مراجعه‌کنندگان نمایشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این غرفه جدیدترین آثار منتشر شده از سوی انتشارات کمیسیون ملی یونسکو-ایران در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

این غرفه در سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) شبستان اصلی، طبقه فوقانی بخش بین الملل آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

همچنین نشست‌های علمی با محور کتاب، سواد و کتابخوانی از منظر یونسکو در روزهای نمایشگاه با حضور صاحبنظران این حوزه برگزار خواهد شد و در ادامه زمان برپایی این نشست‌ها و میهمانان به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسد.

کد خبر 5486448 فاطمه ترکاشوند

منبع: مهر

کلیدواژه: یونسکو کمیسیون ملی یونسکو نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مصلی مصلای امام خمینی ره سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی تازه های نشر بنیاد ملی بازی های رایانه ای نمایشگاه کتاب تهران انقلاب اسلامی ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دفاع مقدس کتاب شهید جایزه ادبی کمیسیون ملی یونسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد

  روابط‌عمومی استانداری، محمد علی نیک بخت ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران که برای روز چهارم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، از غرفه استانداری سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

نیکبخت با حضور در غرفه استان سیستان و بلوچستان مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه، از توانمندی های این استان بازدید کرد و  در جریان اطلاعات مریوط به محصولات ارائه شده قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری است در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار نموده و این رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

   

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان