Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه دشمنان از نزدیک شدن به حریم هوایی ایران هراس دارند، گفت: پدافندهوایی در حفاظت از حریم هوایی کشور عزیزمان لحظه ای درنگ نخواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز از سایت فرماندهی اطلاعات و شناسایی ملاولی ارومیه بازدید کرد و آمادگی رزمی این سایت را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش از سایت فرماندهی اطلاعات و شناسایی ملاولی ارومیه بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان پایور و وظیفه این یگان عملیاتی، آمادگی رزمی و تجهیزات مستقر در این سایت را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر صباحی فرد: ارتش پیشرفت‌های بسیاری در علوم پدافندی داشته استامیر صباحی فرد: هیچ وابستگی در خصوص ساخت و خرید تجهیزات پدافندی نداریم / ایران از قدرت‌های پدافندی دنیاستامیر صباحی فرد: امروز توانایی کشف، شناسایی و انهدام هر نوع پرنده متجاوز را داریمامیر صباحی فرد: سایت رادار سوباشی یکی از موثرترین سایت های پدافندی در طول جنگ بود

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه این بازدید با اشاره به موقعیت استراتژیک و حساس منطقه شمال غرب، اظهار داشت: این منطقه در سایه تلاش‌های مخلصانه و مجاهدانه کارکنان پدافندهوایی به یکی از امن‌ترین مرزهای هوایی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است که دشمنان جمهوری اسلامی نه تنها از ورود، بلکه از نزدیک شدن به حریم هوایی جمهوری اسلامی هراس دارند؛ چرا که می دانند کارکنان پدافندهوایی در حفاظت از حریم هوایی کشور عزیزمان لحظه ای درنگ نخواهند کرد و آماده مقابله با هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور هستند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حریم هوایی صباحی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق