Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:01:01 GMT

۴ مرکز خرید گندم در بروجرد فعال می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۹۵۷۵

۴ مرکز خرید گندم در بروجرد فعال می شود

شاهرودی با اشاره به آغاز خرید تضمینی گندم، گفت: ۴ مرکز خرید گندم در بروجرد فعال می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: خرید تضمینی گندم در بروجرد هر ساله از اوایل تیرماه آغاز می شود که از هم اکنون برنامه ریزی های لازم برای خرید تضمینی در دستور کار قرار گرفته و تاکنون چهار مرکز خرید گندم در بروجرد در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت این مرکز بالغ بر ۸۰ هزار تن می باشد ولی با توجه به خشکسالی و کاهش بارندگی که در تولید محصولات زراعی اثرگذار بوده، خرید گندم نیز کاهش یافته به طوری که سال گذشته در بروجرد ۹ هزار تن خرید تضمینی انجام شد.

رئیس اداره غله بروجرد با اشاره به اینکه در بروجرد ۳۷۰ نانوایی فعالیت دارند، گفت: هر ماه بین سه هزار و ۵۰۰ تا سه هزار و ۷۰۰ تن آرد در بین نانوایی های بروجرد توزیع می شود و اقدام دولت برای حذف ارز ترجیحی سبب می شود تا جلوی قاچاق آرد نیز گرفته شود.

شاهرودی بیان کرد: با این اقدام، دست دلالان از بازار آرد کوتاه می شود و در همین راستا گشت های مشترکی از خبازی ها در حال انجام است و در صورت مشاهده گرانفروشی و یا کم فروشی برخورد می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گندم در بروجرد خرید تضمینی خرید گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد شامگاه یکشنبه در کارگروه خرید گندم ضمن ارائه گزارشی از خرید تضمینی گندم و کلزا در سال گذشته اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ با خرید ۱۱۸ هزار تن گندم افزایش ۴۲ درصدی و جهش تولید را تجربه کردیم و امیدواریم در سال جاری نیز با شرایط آب و هوایی حاکم، وضعیت مطلوب‌تری را از لحاظ تأمین نیاز کشور در پیش داشته باشیم.

مدیرکل غله مازندران همچنین افزود: در سال گذشته ۹ هزار و ۶۰۰ تن کلزا در استان مازندران خریداری کردیم و دولت به منظور حمایت از کشاورزان قیمت خرید را از ۲۳ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان افزایش داد.

وی تاکید کرد: در سال جاری نیز سیاست‌های دولت در حمایت از کشاورزان و در راستای تحقق شعار سال بر این است که از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی در خرید دانه روغنی استفاده نماید که در استان مازندران نیز یک شرکت بخش خصوصی به عنوان خریدار دانه روغنی کلزا معرفی شده و همزمان با آغاز برداشت کلزا در استان فعالیت این شرکت نیز با همکاری و نظارت سازمان جهاد کشاورزی آغاز خواهد شد.

وفایی نژاد تاکید کرد: ۳۲ مرکز خرید در استان مازندران تجهیز و آماده آغاز عملیات خرید تضمینی گندم هستند و در صورت نیاز به افزایش تعداد مراکز خرید و تصویب کارگروه، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان آمادگی لازم را برای افزایش تعداد مراکز خواهد داشت.

کد خبر 6097605

دیگر خبرها

  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • قیمت گندم مشخص شد
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان