Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از خدمات ویژه این ناوگان به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل گفت: پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه کتاب امسال بعد از ۲ سال وقفه (به علت همه‌گیری ویروس کرونا) با استقبال چشم‌گیری از سوی شهروندان روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و به‌منظور خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر به شهروندان و مسافران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه، سرویس‌دهی در خط یک و سه متروی تهران افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه دو ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل برگزاری نمایشگاه هستند افزود: باتوجه‌به ترافیک سطح شهر قطعاً استفاده از مترو بهترین، سریع‌ترین، ایمن‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین وسیله برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب است و شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نیز برای تسهیل تردد مسافران با استفاده حداکثری از نیروی انسانی و تجهیزات تلاش می‌کند تا بهترین خدمات‌رسانی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ازدحام مسافر اعزام قطار‌های فوق‌العاده به‌صورت مستقل از ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ایستگاه شهید بهشتی برای افزایش رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این خدمات در ایام آخر هفته که بازدید از نمایشگاه بیشتر می‌شود افزایش می‌یابد تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در روز‌های پنجشنبه و جمعه با افزایش تعداد حرکت قطار‌ها در خط یک متروی تهران، فاصله حرکت ۵ دقیقه تا پایان ساعت کار نمایشگاه اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه همچنین از اقدامات فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: میز‌های مشاوره کتاب با حضور اشخاص وارد به حوزه کتاب در ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) برپا می‌شود تا مردم را در انتخاب کتابی که با سلیقه یا نیازهایشان هماهنگ باشد راهنمایی کنند.

شایسته در ادامه تصریح کرد: نصب تبلیغات نمایشگاهی ویژه کتاب در ایستگاه‌های منتهی به نمایشگاه و ایستگاه‌های تقاطعی برای ۴۰۱ پله مترو همراه با معرفی کتاب‌های متنوع، نصب سازه‌های آهنی بزرگ جلد کتاب به قطر سه متر در خروجی ایستگاه‌های مترو مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی با موضوعات عمومی، نصب طرح بخوان منتخب یک پاراگراف از ۳۰ نویسنده برتر در قطار‌های مترو، و همچنین برگزاری طرح اهدا کتاب ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری جشن امضا کتاب در واگن‌های مترو با حضور نویسندگان مطرح کشور و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و مسابقه عکاسی در مترو از جمله اقدامات فرهنگی است که به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر زیرزمینی انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: متروی تهران نمایشگاه کتاب تهران تبلیغات نمایشگاهی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برگزاری نمایشگاه مصلی امام خمینی نمایشگاه کتاب شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در تشریح تمهیدات این شرکت برای خدمات رسانی در سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده گفت: حسب دستور ویژه شهردار محترم تهران ناوگان ویژه‌ای برای مردم عزیزمان که از سراسر کشور و بخصوص تهران در نمایشگاه شرکت می‌کنند اختصاص یافته و در تمام ساعات برگزاری نمایشگاه تا روز آخر در خدمت مردم خواهیم بود.

علیزاده ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال، ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی شهروندان در نظر گرفته شده که از ساعت ۹ صبح الی ۲۱، از مبادی: میدان صنعت، فلکه سوم تهرانپارس و پایانه آزادی، در خدمت شهروندان خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر این ۳ خط، برای رفاه حال بازدید کنندگان گرامی، نسبت به تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل نمایشگاه نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است و طبق برنامه ریزی انجام شده با کاهش سر فاصله حرکت اتوبوس‌های خط ۵ تندرو، از مبدا پایانه علم و صنعت به پایانه بیهقی، نسبت به ارائه خدمات بهینه حمل و نقلی به بازدید کنندگان گرامی اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان خاطر نشان کرد: خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی تهران در ایام برگزاری نمایشگاه همه روزه از یک ساعت قبل از آغاز به کار و یک ساعت پس از پایان فعالیت نمایشگاه کتاب، ادامه دارد و بدین منظور از شهروندان گرامی تقاضا داریم، برای بهبود کیفیت خدمات و رفع نواقص، با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود از طریق سامانه ۱۳۷، اتوبوسرانی تهران را یاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه به نمایشگاه کتاب برویم؟ | تدابیر حمل و نقل عمومی برای دیدار با یارمهربان
  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو تهران در نمایشگاه بین المللی کتاب
  • همراهی متروی تهران با نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت با ۳۵ جایزه ویژه به‌ مناسبت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ابن سینا مقصد بعدی تی‌بی‌ام خط ۲ مترو اصفهان
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟