Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عسکری در جریان بازدید از پارک محمدی و کمربندی بهشت محمدی که با حضور شهردار سنندج انجام شد، گفت: همراهی و همکاری دستگاه‌های متولی در ساماندهی کمربندی بهشت محمدی این شهر ضروری است و همه دستگاه‌ها باید به نحو احسن به وظایف خود عمل کنند.

فرماندار سنندج گفت: در راستای رفع مشکلات این کمربندی که از نقاط حادثه خیز و پرتردد است، جلسه‌ای با حضور تمام دستگاه‌های متولی برگزار و وظایف هر کدام از دستگاه‌ها به صورت شفاف مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: کمربندی «بهشت محمدی» یکی از محور‌های پرترافیک و حادثه‌خیز شهر سنندج است. این جاده استاندارد لازم را ندارد و بار‌ها تصادفات منجر به مرگ را رقم زده است.

كاهش معضلات ترافیكی از اولویت های شهرداری سنندج است   شهرداری سنندج با بیان اینکه کاهش معضلات ترافیکی از اولویت های شهرداری است، گفت: در همین راستا با هدف مناسب سازی، ساماندهی ترافیکی و ایمن سازی طرح جداره بدنه و ورودی از سمت همدان به شهر سنندج را در دستور کار قرار داده ایم.    سیدانور رشیدی گفت: عدم احداث کنار گذر شرقی شهر سنندج و عبور محورهای ترانزیتی از کریدور جنوب به شمال و شمال شرق به مرز زمینی باشماق اثر مضاعف روی  ترافیک شهری علی الخصوص در محور ورودی به شهر سنندج از سمت همدان و میدان محمدی گذاشته است.   او می گوید: عبور پر خطر ترافیک ترانزیتی از محورهای درون شهری و ایجاد خطرهای بالقوه که هر چند مدت یکبار موجب بروز حوادث ناگوار می شود از یک سو و محور ورودی و خروجی به یکی از پر جمعیت ترین نواحی منفصل شهری شهر سنندج با جمعیت بالغ بر ۷۰ هزار نفر از سوی دیگر لزوم تامین ایمنی و ساماندهی این ورود و خروجی را دو چندان کرده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه در همین راستا طرح مطالعات احداث ساماندهی ورودی و خروجی ناحیه منفصل شهری نایسر بصورت احداث تقاطع غیر همسطح نایسر در دست اجرا است، گفت: طرح مطالعات احداث تقاطع غیر همسطح میدان محمدی بصورت طرح احداث تقاطع سه طبقه غیر همسطح است که محورهای سنندج به همدان و سنندج به کمربندی بهشت محمدی و همچنین سایر دسترسی ها بصورت غیر همسطح و بدون تداخل صورت می گیرد در دست بررسی و نهایی شدن گزینه برتر است.

رشیدی گفت: مطالعات طرح احداث تعریض پل قشلاق لاین برگشت  پایان یافته و نقشه و مشخصات اجرایی تکمیل و آماده اجرای فراخوان و واگذاری به پیمانکار واجد شرایط است.

او می گوید: کار مطالعات طرح ایجاد جداره سازی و بهسازی محور ورودی شهر سنندج نیز در دست بررسی و نهایی شدن است.

شهردار سنندج  گفت: رفع مشکل ترافیک پارک محمدی از دیگر اولویت های شهرداری سنندج است که البته تحقق این مهم نیازمند تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌های متولی است، در قالب دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت نسبت به رفع مشکل ترافیک این مسیر اقدام خواهیم کرد.

رشیدی گفت:  مسیر پارک محمدی به دلیل مجاورت با کمربندی بهشت محمدی و همچنین شهرک صنعتی، آساوله و ناحیه منفصل شهری نایسر یکی از معابر شلوغ و دارای بار ترافیکی بسیار بالایی است و گره ترافیکی این مسیر مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساماندهی کمربندی شهرداری سنندج کمربندی بهشت محمدی دستگاه های متولی دستگاه ها شهر سنندج غیر همسطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی عصر یکشنبه در نشست شهردار، مدیران و معاونین شهرداری سنندج که به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: این گردهمایی‌ها باید موجب ایجاد همدلی و همبستگی هرچه بیشتر بین اعضای شورا و مجموعه شهرداری سنندج برای خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان شود.

وی از تمام تلاش‌های شهردار و تیم مدیریتی شهرداری و پرسنل این مجموعه در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: امیدواریم امسال با سرعت هرچه بیشتر شاهد انجام کارها و اقدامات هرچه بهتر در خدمت شهر و شهروندان باشیم.

رضایی گفت: خدمت فرصتی است که در اختیار تک تک ما به عنوان اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته باید با خلوص نیت و خدمت صادقانه قدردان این فرصت‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید تمام توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها هراسی به دل راه ندهد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: زدن برخی تیترهای زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست اما مجموعه شورا و شهرداری از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه خود نیز همواره از منتقدان برخی مشکلات در شهر بوده‌ام و در جلسات تذکرهای لازم را داده‌ایم، اظهار کرد: همواره سعی کرده‌ام در انتقادها واقعیت‌ها را بیان کنیم چرا که انتقاد سازنده موجب مسیر درست برای خدمت شایسته مدیران است.

وی ساماندهی وانت‌های میوه فروشی و استمرار نهضت آسفالت در شهر سنندج را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری باشیم.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز شورا به تمام شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان برخی مسائل و مطالبات مردم پرداختند و بر تلاش هرچه بیشتر مدیریت شهری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان تاکید کردند.

کد خبر 6091376

دیگر خبرها

  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌