Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ۷۵۰ تن کالای احتکار شده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در ارومیه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به فضل الهی و با رصد دقیق و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه، یک انبار احتکار با بیش از 750 تُن کالای اساسی در شهرستان ارومیه، استان آذربایجان غربی شناسایی و کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: کالاهای اساسی احتکاری کشف شده از این انبار که در یک واحد راکد تولیدی در جاده مهاباد - ارومیه نگهداری می‌شد که شامل 350 تُن آرد صنف، 350 تُن روغن جامد، 48 تُن شکر، 50 کیسه آرد خبازی و 15 بشکه 200 لیتری اسانس خارجی بود و با هماهنگی مرجع قضایی مقرر شد این اقلام با نظارت سازمان تعزیرات حکومتی به کارخانجات فعال این بخش‌ها تحویل شود.

7.5تن آرد احتکاری در یکی از روستاهای اراک کشف شدکشف 1000 تن برنج، روغن و شکر احتکار شده در یک انبار در جنوب تهران

در این اطلاعیه تاکید شده است: برخورد با اخلال‌گران در بازار و محتکران کالاهای اساسی و موردنیاز مردم دستور کار جدّی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار داشته و شهروندان عزیز می‌توانند گزارش‌های خود در این زمینه‌ها را به ستاد خبری سازمان با شماره 114 اعلام کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد