Web Analytics Made Easy - Statcounter

« مهریار کرمی » روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به این که شهید رضا پناهی، کم سن‌ترین شهید این استان بود که می‌تواند بهترین الگو و اسوه اخلاقی برای نسل جوان باشد، اظهارداشت: شهدای گرانقدر با ایثار جان خود امنیت، آرامش و اقتدار را به مردم اهدا کردند.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را تقویت آموزش های فنی و حرفه ای، تقویت روحیه کار تیمی، خودباوری، انگیزه افزایی،خلاقیت پروری و شناسایی هنرجویان توانمند در رشته رباتیک ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که در این دوره از مسابقات ۲۴ تیم از هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان در حال برگزاری است،خاطرنشان کرد: دراین مسابقات ۱۵۰ نفر از هنرجویان هنرستان های استان شرکت کرده اند.

کرمی تصریح کرد: این دوره از مسابقات را ۶ نفر از هنرآموزان مجرب هنرستان های استان البرز در رشته رباتیک داوری می کنند.

وی یاد آورشد: برگزاری این مسابقات نقش بسزایی در ایجاد شور و اشتیاق در مهارت آموزی و تقویت آموزش ها دربین هنرجویان دارد.

وی در ادامه به نقش مهم هنرستان ها ی فنی حرفه ای و کاردانش در مهارت آموزی پرداخت و افزود: تحصیل دانش آموزان در رشته های مهارتی نقش موثری درتامین نیروی انسانی ماهر برای بازار کار و همچنین شغل آینده آنان دارد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: اشتغال،تولید و مهارت آموزی امری مهم در توسعه کشور دارد که این موضوع مهم درهنرستان های شاخه کاردانش و فنی حرفه ای استان البرز با جدیت دنبال می شود.

کرمی عنوان کرد: اکنون بیش از ۳۹ هزار  و ۳۶۴ هنر جو در هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان البرز در رشته های مهارتی شاخه کاردانش و فنی و حرفه ای مشغول تحصیل هستند.

شهید رضا پناهی شهید ۱۲ ساله استان البرز است که در سال ۱۳۴۸ در خانواده ای مذهبی در شهرستان کرج متولد شد و در سال ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

 استان البرز حدود ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها هنرستان البرز رباتیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرستان البرز رباتیک هنرستان البرز رباتیک استان البرز فنی حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد