Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@23:52:56 GMT

انهدام ۳۳ باند در طرح رعد ۵۵

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۰۴۴۴

رئیس پلیس پایتخت از انهدام ۳۳ باند در طرح رعد ۵۵ خبر داد. ناطقان: سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح رعد ۵۵ که صبح امروز (سه‌شنبه) در ستاد پیشگیری پایتخت برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  کلانتری‌های ما این قدرت و تجسس را دارند که باندهای مهم و پیچیدگی را شناسایی و منهدم کنند.

وی افزود: ۸۵ پاتوق سارقین و محل فروش اموال مسروقه در این طرح پاکسازی شد؛ همچنین هشت محل مالخران پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار رحیمی گفت: هیچ محلی را برای مالخران امن نخواهیم گذاشت و آن‌ها را تحویل مقامات قضایی قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه  در این طرح ۱۰۸ پاتوق فروش مواد مخدر پاکسازی شد، گفت: در مجموع ۲۸۱ خرده فروش دستگیر شدند.

او افزود: در این طرح  ۶۰ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: از مجموعه دستگیرشدگان ۳۲ درصد سارقین قطعات، ۱۹ درصد سارقین اماکن خصوصی و دولتی، ۱۸ درصد در حین سرقت، ۹ درصد قاپ زن، چهار درصد سارقین آپارتمان و ۱۸ درصد سارقین وسایل نقلیه، موبایل و ... بودند.

وی افزود: دستگیرشدگان تاکنون به ۵۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار رحیمی درباره پاکسازی پارک‌ها از خرده فروشان مواد مخدر گفت: تا کنون دو هزار پارک از لوث وجود اراذل و اواباش و خرده فروشان مواد مخدر پاکسازی شد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در این طرح  به پرونده ۳۱ قاچاقچی کالا رسیدگی شد و ۱۲۴ هزار انواع اقلام کالای قاچاق کشف شد؛ ارزش اموال کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد تومان است.

سردار رحیمی گفت: روز گذشته دو انبار بزرگ احتکار آرد توسط پلیس امنیت اقتصادی کشف شد و مبارزه با احتکار و قاچاق کالا در دستور ما قرار دارد. منبع: مشرق برچسب ها: انهدام ، طرح رعد55 ، 33باند

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انهدام طرح رعد55 33باند سردار رحیمی درصد سارقین پاکسازی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب