Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ورود دادستانی بزرگترین تامین کننده ترامادول و متادون خرده فروشان گرگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمود اسپانلو اظهار کرد: با ورود دادستانی بزرگترین تامین کننده ترامادول و متادون خرده فروشان گرگان دستگیر شد.

وی افزود: این فرد تامین کننده قرص و شربت های متادون و ترامادول  همه خرده فروشان شهرستان گرگان بود که با گزارش های مردمی ، شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود اسپانلو با بیان این که  تعیین میزان تعداد قرص و شربت های موجود در این انبار به علت حجم زیاد آن  زمانبر است  افزود: تخمین زده می شود بیش از ۱۰۰ هزار قرص متادون و ترامادول در این انبار موجود باشد.

وی ادامه داد: گالن های شربت متادون و اوپیوم همراه با دست کم یکهزار شیشه حاوی این شربت های مخدر نیز در این انبار موجود است .

دادستان اسپانلو گفت: متهم ِ این پرونده، شربت های متادون و اوپیوم را در شیشه های ۲۵۰ سی سی بسته بندی و وکیوم شده به عنوان شربت خارجی به مصرف کنندگان می فروخت.

دادستان مرکز استان افزود: ۱۱ باب مغازه هم که با این عمده فروش در ارتباط بودند شناسایی و پلمب شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان تامین کننده دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • حمله به نون‌خ و آقاخانی: برای اینستاگرام سریال ساخته بودید؟
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • چالش تازه طلا فروشان با ثبت اطلاعات
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • این مربا را برای صبحانه نخورید!