Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات و نشریات پاکستان هشدار داد که درصورت به خشونت کشیده شدن تظاهرات حزب تحریک انصاف در اسلام‌آباد با آن مقابله خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «مریم اورنگزیب» وزیر اطلاعات و نشریات پاکستان در یک نشست خبری اعلام کرد: اگر راهپیمایی برنامه‌ریزی شده حزب تحریک انصاف در اسلام‌آباد منجر به خونریزی شود، دولت اقدامات پیشگیرانه را برای مقابله با این راهپیمایی انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «داون نیوز»، پیش از این «شیخ احمد رشید» وزیر کشور دولت «عمران خان» گفته بود که راهپیمایی هواداران تحریک انصاف ممکن است «خونین» شود.

«عمران‌خان» رئیس حزب «تحریک انصاف» پس از 3 سال و 8 ماه حکومت به‌دنبال آنچه وی دخالت آمریکا می‌داند شنبه‌شب 20 فروردین 1400 با طرح استیضاح جناح مخالف از سمت نخست‌وزیری برکنار شد.

حزب عوامی ملی: عمران خان بطور دموکراتیک از قدرت حذف شدتوئیت معنادار عمران خان خطاب به بایدن درباره احساسات ضد آمریکایی در پاکستانعمران خان: مبارزه علیه توطئه خارجی را آغاز می‌کنیم

رئیس حزب تحریک انصاف پیش از این در پیام توییتری گفته بود: پاکستان در سال 1947 به استقلال رسید اما تلاش برای آزادی امروز بار دیگر مقابل دسیسه‌های خارجی برای تغییر حکومت آغاز شده است. تنها و تنها مردم هستند که مقابل نظام جمهوری و استقلال کشورشان دفاع می‌کنند.

وی پیش از برکناری از مردم پاکستان و طرفداران خود خواسته بود علیه دخالت آمریکا در امور داخلی این کشور در شهرهای مختلف با تظاهرات مسالمت‌آمیز اعتراض کنند.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان اخبار افغانستان طالبان اخبار افغانستان تحریک انصاف عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید برای رفع این مشکل اقدامی عاجل کنیم. متاسفانه خودروهای ما در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۲ لیتر بنزین می سوزانند که این میزان ۲ تا ۳ برابر بیشتر از میانگین جهانی است. - اخبار سیاسی -

غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره علت بروز ناترازی بنزین در کشور و راه حل هایی که می توان برای برون رفت از این شرایط به کار برد، اظهار داشت:  مشکل اصلی ما این است که خودروهای تولید داخل مصرف بسیار بالایی از بنزین دارند و این امر باعث بروز معضل ناترازی بنزین شده است.

واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت

وی ادامه داد: دولت باید خودروسازان را مجبور کند که در تولیدات خود اصلاحاتی انجام دهند و خودروهای با کیفیت تولید کنند، اما متاسفانه خودروسازان به دنبال اصلاح تولیدات خود و تولید خودروهای با کیفیت نیستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ما معتقدیم که بهترین راه کار برای بهبود ناوگان حمل و حمل در کشور در این شرایط که خودروسازان زیر بار اصلاح تولیدات خود نمی روند واردات خودروهای خارجی است.

شریعتی تصریح کرد: در حال حاضر سرمایه ملی کشور را به خاطر حمایت از خودروسازان داخلی از بین می بریم، امسال مجبوریم به میزان زیادی واردات بنزین انجام دهیم و این به معنای کسری بودجه بیشتر است.

وی با بیان اینکه مصرف بالای بنزین در خودروهای تولید داخل در ردیف اول متهمان ناترازی بنزین است، بیان داشت:  باید برای رفع این مشکل اقدامی عاجل کنیم. متاسفانه خودروهای ما در هر 100 کیلومتر 12 لیتر بنزین می سوزانند که این میزان 2 تا 3 برابر بیشتر از میانگین جهانی است.

شریعتی با تاکید بر اینکه باید از سرمایه ملی خودمان حفاظت کنیم، ادامه داد: علاوه بر بی‌کیفیتی خودروها، حجم بالایی از خودروهای فرسوده در سطح شهر در حال تردد هستند که این امر هم بر استفاده بیشتر از بنزین افزوده است.

عضو کمیسیون عمران بیان کرد: باید برای برون رفت از این شرایط اقدام به متنوع سازی سبد سوخت نیز بکنیم و از خودروهای برقی و هیبریدی هم در چرخه استفاده کنیم تا میزان  خودروهای استفاده کننده از بنزین کاهش پیدا کنند. همچنین ما باید به سمت استفاده از خودروهای دوگانه سوز  مثل سی ان جی و ال پی جی هم حرکت کنیم و به این وسیله از میزان مصرف بنزین در کشور بکاهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • اعتراض دانشجویان مساله فلسطین و غزه را جهانی کرد
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • علائم سندروم روده تحریک پذیر (فیلم)
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد