Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجایی گفت : در مجموع 52 دانش آموز پایه چهارم در این آزمون حضور داشتند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  بهروز رجایی نماینده وزارتی در استان زنجان گفت : آزمون بین المللی پرلز در مدرسه شهید محمدی ایجرود امروز برگزار می شود.

وی گفت : چهار کلاس از دو مدرسه استان به صورت تصادفی برای اجرای این آزمون انتخاب شده بودند  که روز اول  آن در مدرسه رضوان شهر قیدار اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجایی ادامه داد : در مجموع 52 دانش آموز پایه چهارم در این آزمون حضور داشتند  که  در مطالعه ی تطبیقی در زمینه سواد خواندن و عوامل گوناگونی را که با یادگیری سواد خواندن در دانش آموزان مرتبط است بررسی می شود.

وی افزود : این آزمون با حضور متولی ناظر وزارتی و مجریان استانی  سلیمی و عباسی و به همت گروه تحقیق و پژوهش استان برگزار شد.  

 انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایجرود برگزاری آزمون بین المللی پرلز مدرسه شهید محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده شهرستان زیرکوه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی‌آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی با عنوان اینکه در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود 60 نفر از داوطلبان علی‌رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند، اما موفق نشدند، افزود: تا ظرف سه هفته آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان أخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پورعباس افزود: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش آموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه